Barça

El Barça posa a la venda la nova samarreta per a la temporada 2019/2020

Polèmica. Ha rebut crítiques pel fet d’abandonar les franges i apostar pels quadres. El club espera que sigui un èxit, com la del curs 2015/2016

El FC Barcelona posa a la venda avui mateix la nova samarreta per a la temporada vinent, una samarreta que ha causat polèmica en amplis sectors del barcelonisme pel seu disseny, que abandona les franges verticals de tota la vida i aposta pels quadres –un estil com el de la samarreta que sempre ha vestit la selecció de Croàcia– per primera vegada en la història de l’entitat. El club, però, confia que les crítiques inicials es converteixin en un èxit de vendes en els pròxims mesos, com va passar amb la samarreta de la temporada 2015/2016, aquella que deixava les franges verticals i apostava per les franges horitzontals, una samarreta molt criticada al principi però que va ser una de les més venudes de la història.

La samarreta, que es podrà comprar a totes les botigues que té el Barça distribuïdes pel món, es llança amb el lema “El talent no té una sola forma” i és un tribut a la innovació i la creativitat que comparteixen el Barça i la ciutat de Barcelona. I és que la samarreta vol expressar la passió per Barcelona i s’inspira en els característics blocs de l’Eixample. La samarreta es complementa amb pantalons curts blaus i mitgetes blaves amb una ratlla vermella a la vora.

Segons el club blaugrana, la nova samarreta és un nou tribut a Barcelona i a la relació que mantenen el club i la ciutat des que el Barça va ser fundat ara fa quasi 120 anys. El club explica que per a Barcelona i Catalunya el Barça és un actiu que dona a conèixer la ciutat i el país arreu del món, i que si l’any passat eren deu franges que representaven els deu districtes de la ciutat, la nova samarreta s’inspira en els característics blocs de l’Eixample.

Una altra de les novetats de la nova samarreta és la ubicació de la senyera, que habitualment va a la part del darrere del coll, però que en aquesta ocasió ocupa la part davantera, que té forma de V, i guanya considerablement en visibilitat.

Per primera vegada a la història es comercialitzarà la samarreta del primer equip de futbol femení, que té un patrocinador propi, Stanley. Es posarà a la venda la primera setmana de juliol, quan es presentarà aquesta samarreta amb un model específic.

La campanya de llançament la protagonitzen esportistes de totes les seccions de l’entitat: Messi, Piqué, Busquets i Sergi Roberto (primer equip); Lieke Martens, Alexia i Vicky Losada (Barça Femení); Riqui Puig (Barça B), Pierre Oriola (bàsquet), Víctor Tomàs (handbol), Ignacio Alabart (hoquei sobre patins) i Ferrão (futbol sala).

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)