Barça

El Barça llança una plataforma d’streaming digital

Barça. Neix Barça TV+, amb més de 3.000 vídeos i 1.000 hores de contingut, dins de la nova estratègia del club

Des de les 15 hores, es troba disponible la nova plataforma d’streaming Barça TV+, una de les propostes estrella de la nova estratègia digital del FC Barcelona, que s’ha de convertir en una de les principals fonts d’ingressos ordinaris de l’entitat.

La nova televisió digital del està disponible a través del web i de l’app del club, per a tots els dispositius i en tres idiomes: català, castellà i anglès. Els usuaris podran trobar més de 1.000 hores de contingut i més de 3.000 vídeos.

Per al públic en general, Barça TV+ estarà disponible de manera gratuïta, sota registre, o bé sota subscripció de pagament mensual de 3,99 euros al mes. En el primer cas, els aficionats podran tenir accés a una sèrie de continguts limitats de la plataforma. En el segon cas, l’accés serà il·limitat.

El llançament de Barça TV+ va lligat a la posada en marxa de la versió Premium del programa de fidelització CULERS Membership, que unirà tots els col·lectius d’aficionats blaugrana i oferirà accés a tots els serveis i productes digitals posats en marxa pel club. El programa estarà disponible sota subscripció anual de 29,99 euros.

Els socis del Barça podran veure de manera gratuïta l’opció Premium del programa CULERS Membership i tindran accés gratuït a tots els continguts de Barça TV+. Els penyistes tindran un descompte del 50% en la subscripció.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.