Barça

El Barça s’uneix amb VeganNation

El Barça i VeganNation han signat oficialment un nou acord de patrocini amb què la comunitat global, fundada el 2017 per promoure la vida i les pràctiques sostenibles, es converteix en nou patrocinador del Club per a les properes tres temporades, fins al 30 de juny del 2025. “A través d’aquesta nova aliança, ambdues entitats treballaran per liderar una nova generació d’afició conscienciada en l’àmbit de l’ecologia, amb l’objectiu de transmetre sobre la importància de la sostenibilitat i les pràctiques responsables per al planeta a la seva comunitat global de seguidors i seguidores”, ha explicat el club blaugrana.

L’acord inclou els drets d’associació amb els primers equips de futbol masculí i femení, així com drets d’hospitality i la creació de contingut a difondre a través dels canals i les plataformes digitals del club. En aquest sentit, l’entitat culer ha explicat que “el Barça i VeganNation treballaran en diferents projectes centrats en la vida sostenible, especialment en l’economia circular i la conscienciació”. “Ambdues entitats aprofitaran l’altaveu que ofereix una organització global com el FC Barcelona i les seves plataformes digitals, que actualment compten amb més de 400 milions de seguidors arreu del món”.

El vicepresident de l’Àrea de Marketing del Barça ha valorat l’acord: “Aquest patrocini ens permet seguir reforçant la nostra aposta en aquest àmbit, que és un dels pilars del Pla Estratègic del Club, que busca impulsar iniciatives que ens permetin ser sostenibles des de la vessant econòmica i mediambiental. Així mateix, aquesta aliança posa en evidència un cop més com les marques confien en el FC Barcelona per arribar a tot el món gràcies a l’ampli seguiment amb què compta el Club a nivell global”. també Isaac Thomas, CEO de VeganNation: “Aquesta unió històrica amb el FC Barcelona ens brinda una oportunitat única per a canalitzar el poder, la passió i la dedicació que l’esport té en les vides de persones de tot el món vers un impacte real per al nostre planeta. Treballar amb el FC Barcelona conduirà i fomentarà una comunitat de persones més responsables, i també la pròpia pràctica de l’esport, protegint el nostre planeta i configurant el nostre futur comú. Aquest partnership és el començament d’una campanya mundial en què més clubs s’uniran a la crida i crearan un impacte real i pràctic per a les nostres comunitats a tot el món.”

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)