FEB

El pressupost de l’Uni superarà el milió d’euros

Lliga Femenina. El club vol que l’arribada de grans figures, com Laia Palau i Shay Murphy, sigui un al·licient per aconseguir arribar per primer cop als 2.000 abonats a Fontajau

El president de l’Spar Citylift Girona, Cayetano Pérez, va presentar ahir la campanya d’abonaments per a la temporada 2018/19 –que començarà el 14 d’octubre– i va donar algunes xifres rellevants. “Sé que us agraden les xifres”, va dir amb un somriure als mitjans convocats abans d’avançar que l’objectiu del club és arribar per primer cop als 2.000 abonats a Fontajau. La temporada passada es va arribar als 1.800 després que la previsió a l’estiu fos d’arribar als 1.500.

Però les xifres no es va n acabar aquí. N’hi va haver més i gairebé igual de rellevants. El preu de l’abonament general puja de 65 a 80 euros, no per casualitat. Segons va dir el president, el salari de les jugadores ha pujat entre un 20 i un 30 per cent i el pressupost superarà per primer cop el milió d’euros. “La xifra no està tancada, encara hi estem treballant”, hi va afegir. L’augment de les previsions d’abonats i també dels preus no es fa a la babalà. “En el nou projecte hem incorporat jugadores amb gran experiència en el món del bàsquet i volem que la gent s’animi i que Fontajau estigui més ple; feia temps que no tocàvem els preus dels abonaments, però ara tenim un equip més potent”, va manifestar el president, que també treballa en altres fronts per aconseguir més ingressos, els coneguts com a atípics: “Hi haurà noves empreses que col·laboraran amb nosaltres i estem treballant amb noves línies d’ingressos, com ara potenciar la botiga on line del club.”

El president també va advertir que hi haurà una restricció en les entrades gratuïtes que es lliuraven fins aquesta temporada: “En tindran les empreses que col·laboren amb nosaltres pels seus compromisos, però volem que la gent que ve als partits passi per taquilla i ens ajudi a fer viable aquest projecte.”

Unint forces

El lema de la campanya d’abonaments, que tindrà més actes promocionals fins que comenci la temporada –ja s’ha penjat un vídeo a la xarxa–, és Unim forces, i per al president té molt sentit: “Representa la unió entre l’equip i la nostra afició. Volem activar la gent que ens va donar suport la temporada passada i enganxar-ne de nova.”

A banda de l’abonament general, les altres promocions de preus que s’oferiran seran la infantil –nens menors de 13 anys–, de 20 euros; un pack per a quatre persones que s’abonin plegades, que pagarien 60 euros cadascuna, i l’abonament familiar de dos adults i dos menors, de 40 euros cadascun.

En la presentació de la campanya d’abonaments també hi van participar la jugadora internacional Núria Martínez i Dani Albertos i Pau Jordà, de les empreses Bauhaus i Espai Gironès, col·laboradores del club des de pràcticament els seus inicis, ara fa deu anys.

PROTAGONISTA

Volem arribar als 2.000 abonats. És un repte difícil però s’han fet reforços importants i això pot ajudar a portar més gent a Fontajau
El lema de la campanya representa la unió entre l’equip i la nostra afició
Cayetano Pérez
PRESIDENT DE L’SPAR CITYLIFT
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)