Espanyol

espanyol

socis

L’Espanyol presenta la nova campanya d’abonaments amb increment de preus

Món social. . El club trenca amb la congelació dels últims vuit anys i preveu uns ingressos al voltant d’un milió d’euros si tots els socis renoven

L’Espanyol ha presentat aquest matí la nova campanya d’abonaments per la temporada 18/19 amb el títol de “Volem”. Una acció social marcada per l’increment de preus. Una mitja que farà que els abonaments s’enfilin sobre els 50 euros anuals. El director general Corporatiu, Roger Guasch, ha defensat aquesta aposta rupturista i que trenca amb vuit anys de congelació en els preus. “No vam fer una sectorització justa i equitativa quan ens vam traslladar al nou estadi. Això obliga a una revisió i adequació de preus. Som conscients que mai és el moment. Quan guanyes és el moment de fer més socis o quan no tens una bona temporada tampoc és el bon moment. El que importa és donar satisfacció al soci”, explicava el mandatari que afegia “És el moment de veure-ho no com un increment sinó com una resituació de preus per recolzar el club. Aquesta transició de preus s’ha de fer en dos anys”. Tot i això, Guasch no es va posar un objectiu en quan a socis. “Seria massa beneit per la meva part i no ho faré. Ara el més important és tallar la sagnia de 2.000 socis per any que hem perdut cada temporada”, ha recordat tot assenyalant que “si fas les coses com sempre ja saps el que passarà”. Ara mateix l’Espanyol té una massa social de 28.000 socis però descomptant les modalitats “RCDE Fan” i socis NIN la forquilla d’abonats es mou entre els 23.000 i els 25.000.

El club ha implementat amb aquesta nova campanya d’abonats una nova imatge corporativa amb el nom de “Volem”. “Hem de construir l’Espanyol amb els seus protagonistes i amb l’orgull que representa. No volem construir per diferenciació i això seria donar-li relleu a d’altres que no la necessiten”, ha explicat Enric Jové, el CEO de l’agència publicitària MCcann, que ha convertit una història real, la de Paulino Ribera, en una ficció publicitària.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)