Espanyol

espanyol

Presentació de les noves samarretes

Un retorn als orígens

Presentació. L’Espanyol ha mostrat el nou disseny de les samarretes del curs 2018/19 amb el nou patrocinador tècnic, Kelme. L’aposta ha estat tornar a les clàssiques franges blanc-i-blaves

El Palau de la Música ha estat l’escenari que ha triat l’Espanyol per fer la presentació de les noves samarretes de la temporada 2018/19. Hi havia expectació per conèixer com serien els dissenys facturats pel nou patrocinador tècnic, Kelme. El club ha recuperat les tradicionals franges blanc-i-blaves per a la primera samarreta. Una franja blava al mig i dues més de blanques als costats. Disseny clàssic. No n’hi havia per a menys.

El club volia evitar la polèmica generada amb l’últim disseny de risc que va presentar Joma el curs anterior. Llavors es va voler innovar prescindint de les franges verticals. Ara s’ha retrocedit i s’ha tornat a les arrels clàssiques de l’entitat amb una aposta per un disseny reconegut i històric. “Sabem que no podem innovar gaire amb la primera samarreta i per això hem apostat per un perfil més clàssic”, assenyalava el conseller delegat, Carlos García Cobaleda, que ha destacat el potencial de la marca il·licitana en el mercat xinès, en què vesteixen tots els equips de segona divisió i gran part dels femenins.

Kelme vesteix quatre equips de la lliga espanyola i Cobaleda ha deixat clar que l’Espanyol serà el club de referència. “L’expansió de Kelme exigia ser una marca important en la millor lliga del món. L’Espanyol és el candidat ideal en aquesta travessia per la seva història, perquè ha competit amb els millors, i gairebé sempre a primera. Mai havíem tingut el plaer de patrocinar un equip tan important. Kelme té quatre equips i l’Espanyol és la punta de llança.” L’empresa il·licitana vestirà l’Espanyol en les pròximes tres temporades i l’objectiu és tenir molta cura en els detalls per fer diverses línies de roba esportiva que s’ajustin a l’entitat blanc-i-blava.

“La nostra és una aposta estratègica i clau per a l’expansió de Kelme”, va subratllar Cobaleda. Hi tindran molt a veure les sinergies que es puguin crear amb el nou patrocinador tècnic, molt implantat al gegant asiàtic i on hi ha la matriu del Grup Rastar. “Amb aquestes samarretes, hem tornat a l’arrel, amb la idea de recobrar aquest sentiment espanyolista que ens ha portat fins aquí”, explicava el vicepresident del club, Carlos García Pont.

La tendència clàssica de la primera col·lecció que va presentar Kelme també és present en la segona samarreta, d’un vermell intens. El groc és el color que s’ha triat per a la tercera, amb una franja blanc-i-blava al pit que dona encara més força estètica a aquest conjunt. De fet, el groc és un color recurrent en tota la història de l’Espanyol. En els primers anys de la seva història, el club va vestir de groc fins que es va passar al tradicional blanc-i-blau.

L’últim cop que l’Espanyol va optar pel groc en algun dels equipaments va ser fa nou anys. Una col·lecció que llavors es va presentar a la nova terminal 1 de l’aeroport del Prat amb l’etern capità, Dani Jarque, com a model. Ahir van ser els capitans Javi López i Víctor Sánchez, acompanyats del migcampista Sergi Darder, els que van fer de models al Palau de la Música, on va sonar l’himne de l’Espanyol amb un piano de fons. L’ocasió s’ho valia. Ara l’Espanyol espera que aquest disseny clàssic, que ha tingut una gran acollida a les xarxes socials, també tingui recompensa al llarg del curs.

Les noves samarretes estaran disponibles a partir d’avui a la botiga online del club. Demà ja es podran trobar a la botiga del RCDE Stadium i divendres es posaran a la venda a la ciutat esportiva Dani Jarque. El primer que la lluirà de manera oficial a la gespa de Cornellà serà Borja Iglesias. El primer fitxatge de l’Espanyol se la posarà aquest migdia en la seva presentació. No hi ha més gran honor per al futbolista més car de la història del club blanc-i-blau.

LES FRASES

Amb aquestes samarretes, hem tornat a l’arrel per recobrar el sentiment espanyolista
Carlos García Pont
Vicepresident del’espanyol
Mai havíem tingut el plaer de patrocinar un equip tan important. L’Espanyol és la punta de llança
La nostra és una aposta estratègica i l’Espanyol és clau per a l’expansió de Kelme
Carlos García Cobaleda
Conseller delegat de Kelme
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)