Espanyol

Un triomf per estimular l’afició

Social. Un dels maldecaps dels dirigents és com millorar l’assistència a l’estadi d’una afició crispada per la pujada de preus. L’espectacle contra el València pot ser un punt d’inflexió

L’Espanyol viu una ressaca dolça després de la brillant victòria contra el València. Els dirigents del club creuen els dits perquè l’efervescència de l’equip de Rubi serveixi per donar una embranzida final a la campanya d’abonaments. Molts socis es van crispar per la pujada de preus i això ha creat un enrenou social en les primeres setmanes de les renovacions. El club va posar tota la carn a la graella per minimitzar una baixa assistència en el partit inaugural de diumenge: fanzone, entrades al 60% per a socis i facilitats per a totes les penyes. Al final es van congregar 18.781 espectadors. Una entrada prou bona vista les perspectives inicials. Ara mateix, els socis totals superen la xifra de 21.000, però des del club esperen que es pugui augmentar aquesta quota global i que s’acosti a la forquilla dels 24.000 / 25.000. El club s’hi juga part del seu prestigi, però ahir molts aficionats es van acostar al punt d’atenció al soci per renovar el seu carnet o donar-se d’alta. No hi ha dubte que les prestacions donades pels deixebles de Rubi són el reclam i la campanya publicitària més important per tenir un club amb una massa social potent.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)