Espanyol

El valor del carnet

Presentació. El club blanc-i-blau presenta la seva nova campanya d’abonament pel curs 21/22 amb els mateixos preus que fa dos anys i descomptes especials per gent en atur o en ERTO

L’Espanyol ha presentat la campanya d’abonaments de la temporada 2021/22, la del retorn a primera divisió. El lema de la campanya és “Ser Perico és molt gran. Però ser #PericoDeCarnet és insuperable” és el lema de la campanya. Una campanya que ha fet quatre dels creatius publicitaris més importants i rellevants en l’àmbit mundial com Toni Segarra, César García, José María Piera i Gustavo Martínez.

El club té ara 28.000 socis i el seu objectiu és arribar a superar la xifra de les millors campanyes al RCDE Stadium, és a dir, superar la barrera dels 35.000 abonats aprofitant l’impuls del retorn a primera divisió. El club ha preparat diverses iniciatives perquè cap aficionat es quedi enrere. Primer, tots els socis que ho eren el curs anterior rebran el carnet de soci de franc. A més a més, el club es compromet a descomptar els partits jugats a casa si l’evolució de la pandèmia no permet un aforament complet. En aquest escenari, l’entitat també tindrà descomptes especials per gent en atur i en ERTO on se li aplicaran un descompte del 50 per cent. Grosso modo, el preu dels abonaments és idèntic al de fa dos anys, l’última temporada a primera (2019/20), i també s’aplicaran els mateixos descomptes com el de l’1 per cent per anys d’antiguitat entre d’altres.

“Estem en una situació molt estranya i hem notat la falta dels nostres aficionats a l’estadi. Vam ser els primers a proposar un retorn dels aficionats a l’estadi, però la restauració i el futbol hem estat el caps de turc d’aquesta pandèmia”, ha dit el conseller delegat de l’Espanyol, José María Durán que ha afegit: “En els moments més difícils de la temporada sempre ens ha donat suport i és l’exemple del que és aquest club i la seva afició: ens ajuntem en els moments més difícils”.

Campanya creativa.

L’aperitiu d’aquesta campanya va arribar fa dos dies amb el vídeo “oda a segona”, on l’Espanyol s’acomiadava d’una competició que li ha donat i fet per aquests quatre creatius de la publicitat. “Ens vam reunir cap a on havia d’anar la campanya. La primera era una acció institucional, que parlés el club, com li ha anat aquest any de catarsi per segona divisió. Això havia de tenir un missatge de club i després la campanya de socis però posar, en valor, el fet físic de tenir carnet. Hi ha una cosa màgica de tenir carnet, ets més militant i té una màgia quan t’arriba el carnet amb el carnet a casa. No és el mateix ser un perico de “boquilla” que de Carnet”, ha dit César García que ha estat acompanyat per José María Piera Martorell i Gustavo Martínez. “Tinc un gran agraïment pel club per haver-nos truca’t i, a veure, si funciona i ho hem fet bé o no, es veurà aviat”, ha dit Piera. “Aquest espot també parlen de les nostres experiències personals. Ens hem trobat gent que no ens ha volgut cobrar una carrera en taxi per veure el carnet”, ha subratllat Piera. “Ara tocava fer una campanya d’alegria, un to simpàtic, alegre després de retornar a primera. Ja sabem que quan penses en l’Espanyol et venen més aspectes negatius, però ara no tacava”, ha incidit César García. “Ser pericos és molt gran i la gent s’ha d’abonar”, ha puntualitzat Gustavo Martínez.

El club també ha convidat a aquest acte a diversos aficionats i penyistes que han explicat el seu sentiment blanc-i-blau. Aquest moviment s’enquadra en la política comunicativa del club de situar, com han fet en els últims anys, el seu aficionat en el centre del seu discurs.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)