Espanyol

Reale, a la màniga però no a l’Estadi

Presentació. El CEO de la companyia d’assegurances, Ignacio Mariscal, ha valorat l’aposta estratègica i de valor de patrocinar el club blanc-i-blau, però descarta arribar a un Nanimg Right. “Amb un estadi és suficient i podríem crear confusió”

L’Espanyol ha presentat l’acord amb el nou patrocinador, Reale Seguros. És el primer contracte d’esponsorització que tanca el club després del seu retorn a primera. L’entitat asseguradora lluirà en la màniga de la samarreta durant les properes tres temporades. El club ja està ultimant els detalls perquè Riviera Maya torni a lluir al frontal de la samarreta. “Ho estem ultimant”, ha confirmat el conseller delegat de l’Espanyol, José María Durán.

En l’acte de presentació hi ha participat, al marge del conseller delegat de l’Espanyol, José María Duran, i el CEO de Reale Seguros, Ignacio Mariscal. També hi han assistit diversos protagonistes històrics del club blanc-i-blau i que han participat dels ascensos anteriors. Tot ells són els protagonistes de la campanya entre les dues marques: Carlos Meléndez, porter en l’ascens de la temporada, 89-90; José María Calzón, delegat del primer equip des de 1975 fins al 2019 i Eloy Pérez, capità de l’equip la temporada 93-94. “Segurs que tornaríem”, és el títol de la presentació jugant amb el fet que l’Espanyol ha tornat a primera després d’un any a segona i la certitud d’una companyia d’assegurances. Per l’ocasió el club ha fet un vídeo promocional amb els protagonistes dels anteriors ascensos.

“Aquest acord es va tancar de manera privada fa uns mesos i ja ens veiem com a equip de la primera i la seva confiança ens va donar seguretat. Tenir una empresa d’aquest nivell és un orgull pel club i és un líder en el seu sector. Estem feliços que una empresa d’aquesta magnitud confiï en nosaltres”, ha dit José Maria Durán. “Per nosaltres és un orgull associar-nos a un club com l’Espanyol i amb uns valors tan definits i en sintonia amb el nostre. Som dues entitats similars i la nostra presència a Catalunya és important estar-hi perquè és important per a nosaltres. Hem signat per tres anys i ens agraden els acords de llarga durada”, ha replicat Ignacio Mariscal que ha tancat la porta a la possibilitat d’ampliar el seu patrocini amb un Naming Right. “Noms d’estadi, de moment, en tenim un i no hem de crear confusió. Però ara és l’inici d’una gran amistat i tenim una visió a llarg termini. Això de l’estadi ho descarto per no tenir dos”. I és que la companyia d’assegurances ja porta el nom de l’estadi de la Real Sociedad. “L’Espanyol és una institució que és presentat per si mateixa: afició, tradició, entitat, valors i és fàcil arribar a un acord amb un club que reuneix tots els requisits per ser un gran soci”, ha rematat Mariscal.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)