Espanyol

Tebas, enamorat de Wu Lei

Drets de TV. El president de LaLiga destaca l’efecte multiplicador del davanter en les audiències televisives a la Xina. “Quan hi ha horaris en condicions, l’Espanyol supera el Real Madrid i el Barça”

L’arribada de Wu Lei a la lliga Espanyol ha tingut un efecte multiplicador per la marca de LaLiga a la Xina. De fet, la patronal de futbol ha utilitzat els contactes que tenia l’Espanyol per introduir-se en el mercat xinès on la Premier League és la marca dominant des de fa molts anys. Ara el president de LaLiga, Javier Tebas, ha verbalitzat aquesta setmana l’impacte positiu del davanter de l’Espanyol. “Quan l’Espanyol ha estat en LaLiga Smartbank (segona divisió), a la Xina se seguia. Eren retransmesos en directe sempre per ’iQIYI Sports’, la plataforma OTT amb més de 100 milions de seguidors. Donava a l’Espanyol i és una bona notícia”, ha explicat Tebas durant el fòrum ’EFE Sport Business Days’ celebrat aquesta setmana. Cal recordar que LaLiga, quan l’Espanyol ha estat a primera va adaptar els seus horaris per tenir una màxima difusió d’audiència al país asiàtic. Així, la gran majoria de partits del club català es disputaven en horari matinal o en la primera franja horària de la tarda per facilitat el visionament en el gegant asiàtic. En aquest sentit, el mandatari va ser eloqüent valorant el pes mediàtic de Wu Lei. “El partit en què Wu Lei va marcar el primer gol va tenir gairebé el doble d’audiència que el clàssic a la Xina. Alguns partits van en televisions provincials, perquè no anem en la ’CCTV5’, que és la televisió central, però estem parlant de sis milions de persones que van veure els gols de Wu Lei”, ha apuntat Tebas que ha deixat una dada per la reflexió. “Quan hi ha horaris en condicions, l’Espanyol supera el Real Madrid i el Barça”.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)