Implicació coral
Girona. El club involucra els jugadors en la campanya ‘Lluitaré per tu, Girona', potenciada per les xarxes socials i amb el repte de mirar d'engrescar els aficionats
Amb només quatre partits de lliga per endavant, dos dels quals a Montilivi, el Girona va presentarahir una campanya per mirar d'engrescar l'afició. “Volem aprofitar aquest moment que ens deixa la primera divisió perquè el nostre club guanyi notorietat i per potenciar la nostra imatge de marca”, exposava el director general i president del consell d'administració, Ignasi Mas-Bagà. La campanya, amb el lema Lluitaré per tu, Girona, vol implicar els actors principals del club, els jugadors, a través dels seus comptes a les xarxes socials. I inclou mesures concretes en marxandatge (descompte del 25% del preu de les samarretes) i en les entrades de l'últim partit a Montilivi –res per al Girona-Mallorca de demà–, la setmana que ve. Contra l'Alcorcón, cada abonat tindrà a l'abast una invitació, i els preus de les entrades es redueixen a 5 euros als gols, 10 euros a preferent i 25 euros a tribuna. Fins dilluns, però, no se'n poden començar a comprar.
“Volem fer sentir els aficionats partícips d'aquesta campanya. Juguen un paper molt important i el club i l'equip els necessiten”, va comentar Mas-Bagà. Preguntat per si la campanya arribava tard, el director general va dir: “No ho crec. Arriba quan creiem que l'havíem de fer. Volem donar motius a l'afició perquè s'engresquin amb nosaltres. En l'àmbit esportiu, la segona volta de l'equip ens ha pogut situar on som ara. I volem acompanyar l'equip.” Una de les mesures concretes anunciades pel club és l'organització d'una “caravana gironina” cap a Ponferrada, on l'equip de Pablo Machín té l'últim partit de lliga regular. “Posarem totes les facilitats pel que fa a l'entrada, el transport i l'allotjament per aconseguir fer un paquet molt assequible per als aficionats”, va indicar Mas-Bagà. Òbviament, si l'equip arribés a l'última jornada sense possibilitats d'accedir al play-off, la iniciativa s'aturaria.
A l'acte de presentació de la campanya també hi va assistir Richy Álvarez. El capità entén que la iniciativa no els genera un excés de pressió: “La pressió ens l'hem de posar nosaltres mateixos. Tots volem l'ascens, i això és una motivació més. El club està fent tot el possible perquè donem un plus i entre tots puguem aconseguir el que tots desitgem. Ens ho prenem com un estímul.”