Girona

Montilivi es ven molt bé

Demanda elevada. Després d’esgotar les entrades contra el Llevant, tot indica que les que hi haurà disponibles a l’estadi blanc-i-vermell contra el Betis i l’Espanyol també s’exhauriran

El creixement del Girona en el seu debut a primera divisió també s’ha viscut a la graderia, i una mostra de l’interès en augment pel conjunt de Montilivi s’ha visualitzat en les bones assistències a l’estadi i, sobretot, l’elevada demanda en la compra d’entrades. De fet, contra el Llevant es van exhaurir les 3.000 localitats que es posen a la venda cada partit a casa, i tot indica que aquest divendres contra el Betis i el diumenge 22 d’abril, contra l’Espanyol, es podrà tornar a penjar el cartell de “no hi ha entrades”: “Hi ha una estratègia per fomentar la venda d’entrades que, òbviament, s’ha vist reforçada per la bona trajectòria i el bon joc de l’equip. A través de diverses accions de publicitat, de fer visible que hi ha partit, amb preus adequats, etc., es va aconseguir vendre totes les entrades contra el Llevant. Això també va provocar que la gent que tenia interès a veure els partits contra el Betis i l’Espanyol comencés a comprar entrades una mica abans i ja estem en condicions de dir que en breu les haurem venudes totes per aquests enfrontaments”, explica Daniel Prat, ticketing manager que el club gironí ha contractat aquest curs per reforçar la parcel·la de la venda d’entrades i difusió dels esdeveniments a l’estadi blanc-i-vermell.

Exhaurir les localitats que cada jornada es posen a la venda a Montilivi suposa uns bons ingressos econòmics per al club, però Daniel Prat en destaca un valor més enllà de la quantitat d’euros: “Pel que fa a imatge i posicionament, és un fet molt important i demostra que la gent gaudeix de l’experiència d’anar a Montilivi. Potser no es pot quantificar, però té un gran valor que en els últims partits la demanda sigui més gran que la capacitat de l’estadi.”

Tot venut però no ple

Contra el Llevant no hi havia entrades disponibles, però a les grades s’hi van veure diversos forats buits. Això passa perquè l’abonat no assisteix al camp o perquè no allibera el seu seient i no dona opció que un altre aficionat compri aquella localitat: “És un recurs que volem que creixi i l’estem millorant. Intentem que alliberar el seient sigui un tràmit còmode i que suposi un retorn a nivell econòmic per a la persona que l’allibera. Estem millorant en aquesta parcel·la i de ben segur que les xifres seran cada cop més bones.”

LA XIFRA

3.000
localitats
es posen a la venda cada jornada que hi ha partit a l’estadi de Montilivi.

Contra el València, prioritat per als abonats

Al mes de gener, el Girona va obrir la possibilitat de comprar entrades per a tots els partits programats a Montilivi fins a final de curs excepte un, el darrer contra el València: “Ens vam reservar aquest partit perquè donarem prioritat a la compra d’entrades als abonats. Encara no ho hem obert, però serà en breu, ja que després de l’èxit en la venda de localitats contra el Betis i contra l’Espanyol, ara només queda l’opció d’assistir al partit contra l’Eibar”, explica Prat, que remarca que s’han dividit els partits de casa en tres categories: una en què hi havia els duels contra l’Atlético, el Barça i el Madrid, una segona on encaixen partits com el del Betis i l’Espanyol i una darrera amb rivals menys mediàtics.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)