2a divisió FEF

Valor afegit al carnet

2a divisió B. El Sabadell fuig de l’habitual fórmula de relació amb els seus socis i oferirà més serveis durant la temporada a la seva massa social, com ara una guarderia durant els partits

L’arribada d’Esteve Calzada al Sabadell ha servit, a curt termini, per millorar la imatge del club, molt erosionada els darrers anys pels descensos i els problemes econòmics que han precedit la gestió de l’excap de màrqueting del Barça. Tot plegat ha provocat un descens progressiu en l’afluència de públic a la Nova Creu Alta que el president i màxim accionista de l’entitat ha volgut tallar de soca-rel. En la seva campanya de socis per a la temporada vinent, el conjunt arlequinat s’ha decidit a donar un valor afegit al carnet de soci oferint serveis que s’escapen de la relació tradicional que mantenen els clubs amb els seus abonats. “Volem que el soci tingui un retorn de la seva fidelitat amb nosaltres”, va dir Anna Navés, consellera i la principal dissenyadora de la campanya de socis presentada la setmana passada. El club per exemple oferirà un servei de guarderia durant els partits a l’estadi per a nens de 3 a 10 anys i es crearà un carnet especial per a abonats de 16 a 35 anys que donarà dret a participar en diverses activitats ludicoesportives durant la temporada. El Sabadell, per exemple, va acollir un partit entre youtubers el mes passat que va reunir més de tres mil espectadors a la Nova Creu Alta en directe (l’afluència per a un partit del Sabadell ha voltat sempre els 1.500 espectadors) i que va ser seguit per mig milió de persones a través d’internet. L’objectiu, lluny de l’ambició presentada la temporada passada en què albiraven els 4.000 socis, és superar els números de la passada campanya (2.270).

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)