Girona

El novè, d’apostes

L’empresa de joc en línia Marathonbet serà el patrocinador principal del Girona les dues pròximes temporades

Lligada també al City, la casa d’apostes cobrirà el buit a la samarreta des de l’ascens a primera

El Girona presentarà avui el nou model de samarreta que lluiran els jugadors la temporada 2018/19. La indumentària ja tindrà incorporada una de les novetats, la presència el logotip d’un patrocinador al pit. L’escollida és l’empresa d’apostes per internet Marathonbet, amb la qual ha firmat un contracte per dues temporades.

Marathonbet funciona des del 1997 –és present a l’Estat espanyol des del 2016– i ja ha treballat amb altres clubs, com ara l’Hibernian escocès i el Manchester United. Les dues últimes temporades ha patrocinat el Màlaga, al qual pagava un fix d’un milió d’euros amb variables que podien enfilar la xifra total fins als 1,5 milions per curs. El Girona feia temps que negociava la incorporació d’un patrocinador global que li multipliqués molt l’aportació dels que havia tingut a segona A, i l’ha trobat a partir de l’entramat del City Football Group. De fet, fa tres setmanes el Manchester City i Marathonbet van firmar un acord.

“És un acord altament estratègic. Amb aquesta vinculació hem complert l’objectiu d’establir una aliança amb una empresa de renom i prestigi”, va comentar el director general, Ignasi Mas-Bagà, en un comunicat difós pel Girona. “Pretenem crear una relació sinèrgica i a llarg termini perquè les dues entitats continuïn creixent conjuntament”.

Marathonbet es converteix en el primer patrocinador principal del Girona des de l’ascens a primera. El club va preferir passar tota la temporada de l’estrena sense el logotip de cap empresa al pit, on a partir del febrer va lluir el lema Orgull gironí. Ara, amb Marathonbet a la part davantera de la samarreta, l’Orgull gironí serà ressituat.

La tercera del sector

Marathonbet és el novè patrocinador que el Girona anunciarà a la part davantera de la samarreta des que el club es va instal·lar a la Lliga de Futbol Professional. Curiosament, el primer (Codere) també era del sector del joc, que està entrant molt en els patrocinis de clubs esportius. Una altra casa d’apostes per internet vinculada al Girona va ser Play Pinnacle, tot i que va acabar com el rosari de l’aurora i sense cap euro a Montilivi.

PART DE L’ACORD

El club presenta avui el nou disseny de la samarreta per al curs 2018/19

SENSE PERDRE’L

Ressituarà el lema ‘Orgull gironí’, que va idear quan no tenia primer patrocinador
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)