Ral·lis

Ral·li Alemanya

Loeb és el favorit indiscutible

Motor. L'alsacià i Citroën han estat els vencedors de les vuit edicions mundialistes del ral·li d'Alemanya, el primer d'aquesta temporada sobre trams d'asfalt i amb característiques ben diferents en cada etapa

Tal com admet Sébastien Loeb, algun dia se li acabarà la ratxa triomfal en el Ral·li d'Alemanya, una prova –la novena del mundial– que es disputa a ben pocs quilòmetres del seu poble natal i per la qual l'alsacià ha manifestat des del primer dia un sentiment especial que s'ha traduït en les vuit victòries possibles. Ara com ara es veu difícil, per no dir impossible, que en condicions normals algú el pugui batre en aquest terreny tan diferent d'un dia a l'altre, per més que ahir ho aconseguís Sébastien Ogier, el seu company, en el shakedown. Loeb li va cedir 1.4 segons i va acabar empatat amb Mikko Hirvonen. Dos dies després d'haver anunciat que allargarà dues temporades la seva vinculació amb Citroën, Loeb pot fer aquest cap de setmana un pas decisiu cap al que seria el seu vuitè títol mundial. Si el DS3 WRC és tan sòlid i competitiu com ha demostrat ser-ho en els trams de terra (set victòries consecutives) poc podran fer els pilots de Ford, per més que ahir Jari-Matti Latvala també donés senyals de fortalesa en completar els 4,09 km del shakedown en 2 dècimes més que Loeb i Hirvonen.

Albert Llovera no hi serà

L'andorrà ha decidit fer una aturada en la seva participació al mundial S-WRC fins a estar recuperat de la tendinitis que l'afecta als dos braços.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)