Ral·lis

Ogier anirà a Ford i Hirvonen, a Citroën

Intercanvi. No hi ha res firmat, però el mànager del finlandès afirma que negocia amb la marca francesa

Era evident que el futur de Sébastien Ogier a l'equip Citroën tenia data de caducitat a la vista, malgrat el contracte vigent fins a final de l'any que ve. Tant de calaix com que Ford no pot continuar mantenint un pilot com Mikko Hirvonen, a qui l'accident de l'any passat al ral·li dels 1.000 Llacs no li va comportar cap conseqüència física però, segons sembla, sí de confiança. La solució, que cap dels dos equips ha fet oficial però ahir era tema de comentari perquè Timo Joukhi –mànager de Hirvonen– ho va més que insinuar a Salou, és el pas del francès a Ford i el del finlandès a les files de Citroën. Un intercanvi amb el qual, sobre el paper, les dues estructures hi sortiran guanyant. Loeb tornarà a ser l'únic primer pilot de Citroën mentre que la proverbial regularitat de Hirvonen assegurarà un bon capital de punts per al campionat de marques. Amb Ogier, Ford tindrà un argument de pes per comunicar que continua al mundial de ral·lis disposada al màxim. En mans del francès, el Fiesta RS serà molt més rival del Citroën DS3 que no ho ha estat fins ara. I Latvala tindrà el revulsiu que li cal.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)