Ral·lis

La primera etapa, la més exigent

Motor. Sébastien Loeb arriba com a líder al ral·li Acròpolis, sisena prova del mundial i una de les més temudes del campionat per la seva extrema duresa

Ni que sigui de mica en mica, els ral·lis del mundial van recuperant la seva essència. Es tornarà a veure en la primera etapa de l'Acròpolis –sisena prova d'aquest any– en què els equips només tindran dues assistències remotes de 15 minuts intercalades en els 170 km cronometrats de divendres. Just per reparar desperfectes amb els mitjans i recanvis que portin al cotxe i prou. “Segons la temperatura, l'aprofitament dels pneumàtics pot tenir una gran importància. Els temps d'un tram no són significatius i cal mirar el resultat de tot un bucle per treure conclusions”, argumenta Sébastien Loeb, vencedor d'aquest ral·li els anys 2005 i 2008. “És la prova més exigent de la temporada, ara cal veure si serà la més dura. Hi ha pedres molt grans i això és el que fa difícil aquest ral·li. En aquesta mena de proves cal ser intel·ligent amb el pilotatge”, comenta Petter Solberg, vencedor el 2004. En la classificació del campionat, Solberg està en el punt de mira de Mikko Hirvonen i Mads Ostberg. “Com ja és habitual, els trams són increïblement trencadors”, va assenyalar Ostberg dimarts un cop acabats els reconeixements.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)