Classificació
Loeb evita els errors i es posa al capdavant
Motor. Primer el fang i després la pols van ser paranys que van afegir més dificultat a la primera etapa del Ral·li Acròpoli
Amb només dues assistències remotes intercalades entre els vuit trams d'ahir i limitades a només 15 minuts, la primera etapa del Ral·li Acròpoli es preveia com la més dura d'aquesta sisena prova del mundial, a més de ser la més llarga. Sébastien Loeb va guanyar només un tram –en quatre va quedar a només dècimes de fer-ho– però a més de regular va ser l'únic que va evitar els paranys que en forma de fang i després de pols, en les dues últimes cronometrades, van complicar força la vida. L'alsacià va rellevar Jari-Matti Latvala com a líder a partir de la quarta cronometrada –el finlandès va perdre 14 segons en una sortida de pista en no poder girar sobre el fang– i ja no va abandonar aquesta posició.
L'escratx de Loeb en el sisè tram, després del de Mikko Hirvonen en l'anterior, van ser els únics dels pilots de Citroën. Latvala va guanyar cinc trams i Petter Solberg, els altres dos. El noruec va començar el dia desconcertat pel diferent comportament del seu cotxe segons si el revolts eren cap a la dreta o cap a l'esquerra, i va mantenir un bon frec a frec amb Hirvonen pel tercer lloc, fins que el pilot de Citroën va sortir de la pista a l'últim tram, va punxar una roda i va quedar despenjat. Menys, però, que Mads Ostberg, que també va sortir de la pista i va recular tres posicions.
Publicat a
Notícies
Divendres,29 març 2024