Editorial

L'EDITORIAL

El Barça busca noves vies d'ingressos

Cal jugar en una altra lliga, la lliga de la globalització i el màrqueting arreu del món. Per això
ha obert
una oficina
a Nova York

Un club de la dimensió del FC Barcelona, a més de tenir un equip de futbol que excel·leixi en la pràctica del seu esport i que guanyi com més títols millor, també necessita jugar, i molt, en altres terrenys. I això és el que el Barça –amb el seu president, Josep Maria Bartomeu, al capdavant– ha fet aquests dies a Nova York. En el futbol professional del segle XXI, calen cada dia més diners per no quedar-se enrere. Un estadi ple en cada partit proporciona uns bons ingressos, però no són suficients. Cal jugar en una altra lliga, la lliga de la globalització i el màrqueting arreu del món.

Per això el Barça ha obert una oficina a Nova York, igual que ja en va obrir una a Hong Kong l'any 2013 per al mercat asiàtic i en preveu obrir una altra a São Paulo per al mercat sud-americà. El Barça vol arribar als 1.000 milions d'euros de facturació l'any 2021, i per aconseguir-ho necessita ser encara més visible al món del que ja ho és. Messi, Neymar, Luis Suárez, Iniesta, Piqué... fan que els aficionats d'arreu del món coneguin el club blaugrana, però el Barça vol que aquest coneixement es transformi en ingressos i espera que aquesta nova oficina de Nova York, com ja fa la de Hong Kong, li obri noves vies de negoci. De negoci, però també de club diferent, com ho demostren el conveni amb diverses escoles de Nova York i el desè aniversari de l'acord amb Unicef.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)