Editorial

L'EDITORIAL

Tres contractes cabdals per al Barça

Josep Maria Bartomeu, la seva junta i els més alts executius del Barça han de negociar, i tancar, els tres contractes que donen més ingressos al club: el dels drets de televisió, el de la marca de l'equipament esportiu i el de la publicitat a la samarreta. L'impacte d'aquests tres contractes en el pressupost és importantíssim. Cabdal. Representen més de 200 milions d'euros sobre un total d'ingressos d'uns 500 milions. El més important de tots és el dels drets televisius, signat amb Mediapro, que genera 145 milions per temporada. El contracte amb Nike n'aporta uns 30 d'anuals i el de Qatar, uns 30 més. El Barça té sobre la taula una proposta de Movistar per a la temporada 2015/16 i no es pot entretenir a renegociar els altres dos. La junta considera que pel potencial del club, amb tres estrelles futbolístiques i mediàtiques com Messi, Neymar i Luis Suárez, els ingressos per aquests conceptes han d'augmentar considerablement. L'acord d'Adidas amb el Manchester United (94 milions) li deixa molt camí per negociar amb Nike. I, finalment, si bé és cert que la junta actual té cada vegada més clar que no li interessa la publicitat de Qatar a la samarreta, difícilment renunciarà als 35 milions anuals que pot aportar una altra marca.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)