Editorial

L'EDITORIAL

Una samarreta amb un gran atractiu

La samarreta que està a la venda té data de caducitat i ben bé es pot considerar
una mena
de peça de col·leccionista

La nova samarreta del FC Barcelona és a la venda des d'ahir. Ja fa uns quants anys que el Barça estrena samarreta cada temporada. El marxandatge en general i la venda de samarretes en particular són una font d'ingressos que els clubs cuiden amb especial cura. I un equipament nou cada any és molt atractiu per a aquells aficionats dels equips que volen lluir els colors del seus ídols i estar a l'última.

Després de la samarreta amb franges horitzontals d'aquesta temporada, que tanta controvèrsia va generar quan es va presentar, la samarreta 2016/17 torna a un aspecte més clàssic i vol ser un homenatge a la samarreta que va lluir el dream team quan va guanyar la primera Champions del club, el 1992.

La samarreta que està a la venda des d'ahir, té, a més, un gran atractiu: no porta publicitat. És una samarreta neta i polida. Com que el Barça no ha tancat l'acord del patrocini principal de la samarreta i Nike havia de posar en circulació el nou equipament, la samarreta blaugrana 2016/17 està, de moment, neta de publicitat. Quan el Barça tanqui el patrocini, amb Qatar o amb qui sigui, es fabricarà una nova partida de samarretes amb la marca del patrocinador. La samarreta que està ara a la venda, té data de caducitat i ben bé es pot quasi considerar una mena de peça de col·leccionista. Un retorn al passat en aquest món tan globalitzat.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)