L'ADN Penya com a bandera
Lliga Endesa. El Fiatc Joventut engega la seva nova campanya de socis, basada en la força del planter, sota el lema ‘La fórmula només és nostra'
Dia de feina ahir al Palau Olímpic. El president, Jordi Villacampa, va presentar el seu nou consell d'administració i a la vegada es va aprofitar l'acte per presentar la nova campanya de socis. Una campanya força original dissenyada per Sergi Marot que es basa sobretot en l'ADN Penya. “La fórmula només és nostra” amb fotografies dels joves de la casa com ara Llovet, Suárez, Vives, Barrera, Ventura, Abalde, Sans, Iriarte i Nogués, el present i el futur més immediat del Joventut. En l'acte, el nou conseller de màrqueting Raúl Ciprés va explicar les bases de la iniciativa: “Volem anar enfocats als joves i a les famílies, amb preus baixos en què per 65 euros a la Grada Jove o 95 a la general es podran veure tots els partits de la Penya d'aquesta pròxima temporada.” El conseller esportiu Juanan Morales, l'exjugador, va ser clar en el missatge a l'aficionat: “Volem que quedi clar que la nostra idea no és apostar pels joves perquè l'economia del club no està bé, sinó que apostem pels joves perquè és la nostra filosofia en aquest club.” Per cinquè any consecutiu no s'augmentarà ni un euro la quota al soci.
Nou consell del Joventut SAD
EL9Jordi Villacampa va presentar el seu nou consell d'administració, en el qual hi haurà, en les diverses àrees –de dreta a esquerra– Raúl Ciprés (màrqueting), Juanan Morales (esportiva), Jordi Villacampa (president) Josep Puig (vicepresident), Ricard Palou (comunicació), Bernat Montoya (relacions institucionals), José Carlos Pliego (jurídica). Falten dos consellers més.
Publicat a
Notícies
Dissabte,28 setembre 2024