Més esport

Atemptat a Volgograd.

Un atemptat suïcida es va cobrar ahir la vida de setze persones en una estació de tren de la ciutat russa de Volgograd i va llançar una seriosa advertència al Kremlin a sis setmanes de l'inici dels Jocs Olímpics d'Hivern de Sotxi. Les autoritats russes ja temien un increment de l'activitat terrorista a mesura que s'apropés la inauguració dels Jocs. Fa uns mesos, el líder de la guerrilla caucasiana, el txetxè Doku Umárov, va amenaçar d'avortar els Jocs blancs, als quals va titllar de “balls satànics sobre els ossos dels nostres avantpassats”. el 9

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció