Oca també aposta per Clara Espar per al mundial
Waterpolo. Tot i que no havia fet l'estada a Madrid, el seleccionador estatal convoca la petita de la nissaga en detriment de Lorena Miranda
Tot i que no havia estat convocada per a l'estada a Madrid contra els Estats Units, Miki Oca ha decidit incloure Clara Espar en la selecció que defensarà el títol mundial a Kazan. La descartada, finalment, ha estat Lorena Miranda (Dos Hermanas). La nova jugadora del CN Sabadell (1994), la seva companya de club Judit Forca (1996) i la benjamina de l'equip, la jugadora de quinze anys del CN Terrassa Paula Leitón (2000), són les cares noves del combinat que intentarà allargar els èxits de les últimes temporades amb una clara aposta per rejovenir l'equip. Respecte a les últimes temporades han caigut de la llista l'esmentada Lorena Miranda, Ona Meseguer (CN Mataró La Sirena) i Andrea Blas (Saragossa), convalescent d'una intervenció quirúrgica al braç.
Deu catalanes
Més enllà de les tres incorporacions, completen la llista de tretze convocades les habituals Anna Espar, Laura Ester, Maica García, Mati Ortiz, Jennifer Pareja i Pili Peña (CN Sabadell Astralpool), Marta Bach, Laura López i Roser Tarragó (CN Mataró La Sirena), i Patrícia Herrera (Madrid Moscardó). Amb les tres cares noves, també s'incrementa la quota catalana, amb deu jugadores del país, dues que juguen en equips catalans, Pili Peña i Laura López, i una única integrant de l'equip, la portera suplent Patrícia Herrera, que milita en un club de fora de Catalunya.
L'expedició de l'equip estatal vola avui cap a Kazan i diumenge començarà a defensar el títol mundial contra el Kazakhstan (9.50 h, hora catalana).