2a divisió FEF

Un punt i tan contents

Empat a Montigalà. El Badalona i el Reus signen les taules en un enfrontament en què els locals van tenir l'eficiència i els visitants, que continuaran líders una jornada més, les ocasions

L'empat té moltes cares. Hi ha dies en què el maleeixes, dies en què un punt és glòria i dies com els d'ahir a Montigalà, en què ni fred ni calent: tebi. El Badalona i el Reus van signar les taules i es van poder donar per satisfets. Els de casa, perquè van sumar contra el líder sense imposar-se quant a joc (tampoc no els va fer falta); i els visitants, perquè van igualar un gol en contra exhibint recursos. Domini roig-i-negre, solvència escapulada, un empat i tots més o menys contents. El Reus ho pot estar: l'empat el manté una jornada més líder. Tot just l'àrbitre va assenyalar l'inici del partit, va quedar ben clar com es repartirien els rols els dos equips. El Badalona, ben replegat i pendent del joc directe davant un Reus desacomplexat, que mimava la pilota i la feia circular tot i les reduïdes dimensions del terreny de joc. D'entrada, l'estratègia li funcionaria millor al quadre de Manolo González, que va avançar-se força d'hora (18'). Toni Lao va pentinar una centrada des del carril dret i llavors va aparèixer Akrong, que sense ningú que li fes pessigolles, va batre a pler Edgar Badia. Amb l'1-0 en el marcador, els dos papers que havien assumit cada equip van reforçar-se. Així, el Reus va agafar la pilota i va protagonitzar un autèntic monòleg sobre la gespa. La grada de Montigalà va divertir-se amb el bon joc dels visitants, tot i que el va haver de patir. Qui va sofrir més, això sí, va ser el porter escapulat, José Miguel Morales. I és que el futbol atractiu del Reus va anar acompanyat d'un grapat d'ocasions claríssimes. En el 24', per exemple, Edgar Hernández va veure com el seu xut de falta va acabar fora després que intervingués el sentinella local i el pal. El mateix davanter va obligar Morales a lluir-se quatre minuts després, en una impecable rematada de cap. David Haro, des de la banda dreta, la hi va posar perfecta, però el porter escapulat va respondre com ho fa habitualment: amb solvència. La tercera gran oportunitat dels visitants arribaria poc abans del descans (39'). Fran Carbia va plantar-se sol davant de la porteria, però va acabar rematant un xic desviat per sobre del travesser.
Empat i poc més
Després de la represa el Reus va continuar insistint i va trobar el premi
en el minut 53, quan Alex Colorado va aprofitar un penal molt protestat pel conjunt local per superar Morales. L'1-1 va fer que
el guió del partit canviés de manera radical. El domini dels visitants es va diluir i el matx es va obrir. L'enfrontament va ser molt més anàrquic i, en aquest context, qualsevol dels dos conjunts hauria pogut veure decantada la balança a favor seu. Va faltar, això sí, clarividència. Només el Reus, amb una pilota dins l'àrea que Fran Grima gairebé s'introdueix a la seva porteria, hauria pogut esgarrapar alguna cosa més. No ho va fer i l'empat ja no va alterar-se.

BADALONA 1 REUS 1

BADALONA: Morales; Fran Grima, Akrong (Perona, 31'), Carroza, Rubén Canelada; Maestre, Toni Lao; David Jiménez, Javi Rodríguez (Ibon, 55') Eugeni (Olmeda, 62'); i Maun Balda. REUS DEPORTIU: Edgar Badia; Alberto Benito, Moyano, Olmo, Ángel; Jaume Delgado, Ramon Folch; Fran Carbia (Ricardo Vaz, 76'), Colorado, David Haro; i Edgar Hernández (Fernando, 86'). GOLS: 1-0 (18') Akrong. 1-1 (53') Colorado, de penal. ÀRBITRE: González González. T.G.: Als locals Rubén Canelada, Eugeni, David Jiménez, Carroza i Fran Grima; i als visitants Ramon Folch i Edgar Hernández. PÚBLIC: Uns 800 espectadors.

ELS VESTIDORS

Tenint en compte els contratemps en forma de lesions, el punt sumat es pot considerar bo
Manolo González
ENTRENADOR DEL BADALONA
Estic satisfet. Que Morales hagi estat el millor del seu equip és la prova que hem generat perill
Natxo González
ENTRENADOR DEL REUS

El Reus, cinc jornades invicte

Amb l'empat a l'exigent camp del Badalona, el Reus va aconseguir enllaçar la cinquena jornada sense ensopegar. Els homes de Natxo González viuen un moment de joc i resultats molt positiu i han sumat 11 dels darrers 15 punts en joc, fet que els ha catapultat al primer lloc de la taula. A tot això s'hi ha de sumar l'èxit de la copa, ja que s'enfrontaran a l'Atlético després d'haver eliminat el Lleida.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció