La senyera, protagonista en la quarta samarreta
‘Ho portem dins’. L’entitat vol retre homenatge a la seva identitat lligada amb el país amb el llançament d’un equipament groc amb les quatre barres
El Barça ha presentat una nova samarreta per a la present temporada amb la voluntat de retre un homenatge a la seva identitat, vinculada a Catalunya. L’equipament, completament groc amb la senyera creuada al pit, forma part d’una campanya amb el lema Ho portem dins amb la qual el club, segons afirma, vol honorar les seves arrels i la seva història: “120 anys en què el club s’ha consolidat com una entitat oberta al món, que entén l’esport com un fenomen que permet crear ponts entre persones. Tot, sense perdre la seva identitat lligada amb Catalunya, a la seva cultura i als seus valors”, segons manifesta l’entitat blaugrana en un comunicat.
La senyera ha estat present en les indumentàries suplents del Barça en els últims anys: com ara el 2014, el 2017 (la va lluir en l’escalfament de la supercopa d’Espanya al Bernabéu) o el 2018.
El Barcelona va comunicar oficialment que està previst que els seus primers equips, tant el masculí com el femení, portin aquesta samarreta diverses vegades durant la temporada. No està confirmat oficialment, però és una possibilitat que l’equip de Valverde la llueixi en el partit contra l’Atlético de Madrid que es disputarà l’1 de desembre al Metropolitano.
El femení també la vestirà
Aquest equipament serà el quart d’aquesta temporada i estarà disponible a partir de demà en les diferents botigues oficials en una edició limitada (de 500 exemplars). Més tard, es posaran a la venda juntament amb la versió que vestirà l’equip femení, amb un patrocinador diferent de l’equip masculí. El conjunt blaugrana ha estat un dels primers equips europeus d’elit a comercialitzar la samarreta del primer equip femení. El conjunt blaugrana les va començar a comercialitzar el 25 de juliol passat; per tant, són al mercat des d’aquesta temporada.
Notícies
Dimecres,20 novembre 2024