Barça

El cinquè Lenglet-Umtiti

Centrals. Absent Piqué per sanció contra el Betis, els centrals francesos, esquerrans tots dos, formaran l’eix de la defensa del Barça; serà la cinquena vegada que actuen junts de blaugrana

Gerard Piqué no podrà jugar demà contra el Betis, al Benito Villamarín, perquè haurà de complir sanció en haver esgotat el segon cicle de targetes grogues. Quique Setién haurà d’apostar, doncs, per un eix central amb dos esquerrans: Clément Lenglet i Samuel Umtiti. Tot i que el primer és la parella habitual de Piqué, Umiti ja ha obtingut la confiança del tècnic càntabre, que li va donar la titularitat contra el Granada i el València. En tot cas, demà formaran una parella de centrals que, fins ara, tot i que aquesta és la segona temporada que comparteixen vestidor al Barça, només ha actuat en quatre ocasions. El 2 d’abril de l’any passat va ser el primer cop que van jugar junts. A Vila-real, en un partit boig que va acabar 4-4, gràcies a dos gols en els últims minuts de Suárez. Piqué va descansar aquell dia. Contra l’Eibar, a Ipurua, el 10 d’octubre (0-3), i contra el Dortmund, al Camp Nou, el 27 de novembre (3-1), van ser tots dos titulars per sanció del de la Bonanova. Finalment, l’últim cop que Umtiti i Lenglet van actuar junts va ser en la visita a l’Inter del 10 de desembre (1-2), quan Valverde va donar descans a molts dels titulars.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció