El Barça llança la plataforma Barça TV+
Objectiu ambiciós. És el producte estel·lar de l’àrea digital del club, que ara produeix uns ingressos de 100 milions d’euros i que té com a objectiu arribar als 300 milions en cinc anys
El confinament ha estat molt productiu per a l’àrea digital del FC Barcelona. Ha llançat la plataforma de venda en línia de productes de la botiga del Camp Nou, ha anunciat la seva unió amb Albert Espinosa per crear una sèrie sobre la Masia, ha avançat la producció d’una sèrie de dibuixos animats, ha venut els drets de la sèrie documental Match day a Netflix perquè es vegi a l’Amèrica Llatina i ahir va llançar el seu producte estel·lar. Es tracta de Barça TV+, una plataforma digital en streaming amb continguts exclusivament Barça; el Netflix del Barça, perquè tothom ho entengui. És el producte estel·lar d’una àrea que ingressa 100 milions d’euros i que s’ha marcat l’ambiciós objectiu d’arribar fins als 300 d’aquí a cinc anys gràcies als 350 milions de seguidors que té actualment en tot el món a les xarxes socials, un aspecte en què és el club líder.
La nova plataforma digital de continguts audiovisuals del Barça estarà disponible a nivell global a través del web i de l’aplicació del club, i per a tots els dispositius –ordinador, tauleta, mòbil i televisió a través de la tecnologia cast–, en tres idiomes, català, castellà i anglès. Els usuaris podran trobar més de 1.000 hores de contingut i més de 3.000 vídeos 100% Barça. Entre els continguts es podran trobar sèries exclusives i documentals de creació pròpia de la factoria Barça Studios. Algunes d’aquestes produccions són Orígens, que aportarà una visió més propera sobre la trajectòria dels jugadors a través d’entrevistes personals i dels testimonis de les seves famílies i amics; Descobrint Barcelona, que mostrarà quins són els llocs preferits de la ciutat pels jugadors, o El Buscamites, en què diferents llegendes blaugrana compartiran com ha estat la seva trajectòria després de deixar el futbol professional. També s’oferirà el documental 100% Tito, dedicat a l’exentrenador blaugrana i a l’equip que va guanyar la lliga dels 100 punts.
En la plataforma de streaming, que oferirà també l’emissió en directe i per a tot el món de l’actual Barça TV, també es podran trobar en diferit els partits del primer equip de futbol i partits en directe i en diferit del Barça B, el femení, els esports professionals i les categories de formació. L’accés a tots els productes de Barça TV+ serà gratuït per als socis del club i els penyistes tindran un descompte d’un 50% de la subscripció. Per a la resta, estarà disponible de manera gratuïta mitjançant registre, amb accés a una sèrie de continguts limitats. Per accedir a tots els continguts de la plataforma, s’haurà de fer una subscripció de 3,99 euros mensuals.
Culers
Aquest llançament va lligat a la posada en marxa del programa de fidelització Culers Premium Membership. Qui se subscrigui a aquest programa gaudirà d’una sèrie d’avantatges en tots els productes de l’àrea digital del club, entre els quals hi ha l’accés a tots els continguts de Barça TV+, descomptes en la botiga en línia de la Barça Store del Camp Nou i descomptes en la compra d’entrades. La quota anual té un cost de 29,99 euros.