Rakuten renova a la baixa
Barça. El logo de l’empresa de serveis per a internet japonesa, que ha pagat 55 milions, més ‘bonus’ per títols, des de l’exercici 2017/18, continuarà a la samarreta del primer equip fins al 2022
Rakuten continuarà patrocinant el FC Barcelona una temporada més i, per tant, el seu logo continuarà a la samarreta del primer equip blaugrana fins al 30 de juny del 2022. El 9 d’octubre, encara amb Bartomeu a la presidència, el Barça va acordar amb l’empresa japonesa de serveis d’internet executar l’opció, prevista en el contracte que van signar el 2017, d’estendre la seva aliança una temporada addicional quan, el 30 de juny del 2021, acabin els quatre anys de contracte que es preveien inicialment.
Segons la nota de premsa que va publicar el club, “en el marc d’aquesta extensió, es preveu una optimització dels actius previstos amb l’objectiu de poder adaptar-los a la nova realitat derivada de la pandèmia de la Covid-19.” El cas és que el contracte s’ha renovat a la baixa, per culpa de la crisi del coronavirus, i que, a canvi, Rakuten tindrà menys presència en l’entorn del Barça. El compromís que van signar el FC Barcelona i Rakuten l’any 2017 és de 55 milions d’euros per temporada, amb un bonus d’1,5 milions per guanyar la lliga i de 5 milions per guanyar la Champions League.