Barça

‘Els Hamelins’ i la nova era

Barça. Nova campanya de Damm, patrocinador del club blaugrana, que convida a il·lusionar-se de nou amb l’equip blaugrana coincidint amb el seu enlairament esportiu

  • VÍDEO: El curt de la nova campanya de Damm

Els Hamelins és el títol de la nova campanya d’Estrella Damm, patrocinador global del Barça. Com en les seves entregues anteriors, la campanya de la cervesera catalana s’articula al voltant d’un film –d’uns tres minuts de durada– que vol tocar la fibra sensible del barcelonisme, castigat per les últimes temporades de desànim i per la crisi institucional, i reconnectar-la amb l’equip per ajudar-lo a aixecar una vegada més el vol en el terreny esportiu.

El relat s’inspira en la faula del flautista d’Hamelín, una llegenda originària d’Alemanya, documentat pels germans Grimm en forma de conte, en el qual un jove músic era capaç de captivar qui es proposava –en les diverses versions del conte, tant una plaga de rates com els nens d’Hamelín– només amb les notes hipnòtiques de la flauta que tocava.

L’acció del film arrenca en un taller de reparació d’automòbils on assaja un grup musical. Finalitza l’assaig a l’hora que arrenca un partit del Barça i el mecànic del taller acaba esdevenint el flautista de la història. Més aviat poc motivat pel futbol, intenta que els altres tres protagonistes l’acompanyin a veure un partit en un bar i es troba amb la negativa de tres seguidors desencantats. Comença a qüestionar el seu barcelonisme resultadista, la història blaugrana, els títols guanyats i els valors que se suposen a un barcelonista i un ciutadà compromès. La història fa el tomb a partir del concepte de la màgia del millor equip del món, de la Masia, de Xavi i Iniesta, Puyol i Piqué, i afloren els noms de Nico, Gavi, Èric Garcia, Ansu Fati i Adama. I la possibilitat que el partit al qual no volen assistir sigui el primer d’una nova gran era blaugrana.

Protagonitzada per David Menéndez, Júlia Lara, Javier Príncep, Paula Guerra i Ferran Fernández, i dirigida per Oriol Villar, la història acaba a l’Ateneu Unió de Santa Coloma de Cervelló, on representa que arrenca aquesta nova era, caracteritzada per la recuperació de l’essència del Barça, el seu planter.

En el moment oportú

La campanya Els Hamelins anuncia la revifada del Barça, l’inici d’una nova era, i es posa en marxa justament en el moment en què l’equip està en el millor moment des de l’arribada de Xavi i torna a il·lusionar els seus seguidors. Estarà activa en els mitjans digitals i la televisió d’àmbit català durant tot el mes de març.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)