Barça

L’acord de patrocini Barça-Spotify, oficial

Aprovat. La junta directiva presidida per Joan Laporta aprova l’aliança amb l’empresa sueca i ara els socis l’hauran de ratificar el dia 3 d’abril

Canvi de disc. Sona nova música al Camp Nou. L’acord entre el Barça i Spotify és ja una realitat. El club blaugrana i el servei de subscripció d’àudio en streaming més popular del món han tancat ara ja sí de manera oficial un acord pel qual l’empresa sueca es convertirà en el main partner del club i en oficial audio streaming partner. L’aliança va quedar aprovada ahir en l’assemblea ordinària celebrada per la junta directiva. L’acord queda pendent d’aprovació en l’assemblea telemàtica que es farà a principis del mes d’abril, concretament el dia 3, en la qual els socis hauran de ratificar la proposta.

El Barça i Spotify ho tenien tot lligat des de fa setmanes. L’empresa sueca tindrà visibilitat a les samarretes del primer equip masculí i femení durant les quatre pròximes temporades, i a les d’entrenament per tres temporades. Ja serà efectiu a partir de la temporada 2022/23. El nom de Spotify queda inclòs també en el nom de l’estadi. La marca sueca es converteix en title partner i el feu blaugrana passarà a denominar-se Spotify Camp Nou. En el comunicat emès ahir no es van fer públiques les xifres, però fa temps que s’està parlant d’uns ingressos d’entre 65 i 70 milions d’euros.

“Ens sentim molt orgullosos de poder anunciar una aliança pionera com aquesta amb una entitat de referència arreu del món com és Spotify. Aquesta unió ens permetrà continuar apropant el club als seus fans i fent-los sentir, encara més, part de la família Barça a través d’experiències úniques, que ens permetran combinar l’entreteniment i el futbol fent possible que arribem, al mateix temps, a un major nombre de persones arreu del món”. “Es tracta, a més, d’una unió amb la qual continuem fent passos endavant en aquesta nova era que hem iniciat i que demostra, un cop més, el caràcter innovador i la superació constant que caracteritzen el Barça i que l’han convertit en un club únic a tot el món”, assegura Joan Laporta.

El director comercial de Freemium Spotify, Alex Norström, també ha valorat l’acord: “No podem estar més emocionats d’associar-nos amb el FC Barcelona per unir el món de la música i el del futbol. A partir del juliol, la nostra col·laboració oferirà un escenari global a artistes, creadors, jugadors i aficionats en el nou anomenat Spotify Camp Nou. Sempre hem utilitzat la nostra inversió en màrqueting per amplificar els creadors de continguts i artistes, i aquesta associació portarà aquest enfocament a un nou nivell. Estem encantats de crear noves oportunitats per connectar amb els fans del Barça d’arreu del món”.

Spotify agafa el relleu de Rakuten com a patrocinador principal, que posarà fi a una relació que va començar el 2017, amb renovació del lligam l’octubre del 2020.

DATA CLAU

3
d’abril.
Aquell dia els socis del Barça hauran d’aprovar en assemblea telemàtica l’acord amb Spotify.

REACCIONS

Aquesta unió ens permetrà continuar apropant el club als seus fans i fer-los sentir, encara més, part de la família
Joan Laporta
Amb aquesta unió continuem fent passos endavant en aquesta nova era que hem iniciat, amb caràcter innovador i superació
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)