Barça

Xavi: “Hem fet el pitjor partit de la temporada”

El tècnic del Barça ha atès els mit­jans després de per­dre a casa de l’Alme­ria per 1 a 0. Aques­tes han estat les seves reac­ci­ons:

Der­rota que fa mal
“Estic molt cabre­jat perquè crec que hem fet el pit­jor par­tit de la tem­po­rada. A la pri­mera part, sobre­tot, ens ha fal­tat cir­cu­lació, inten­si­tat, ritme i avui era un dia en què no podíem fallar. No hem mos­trat passió per gua­nyar el par­tit, i hem anat a remolc. Ells s’han defen­sat molt bé, han per­dut temps, han jugat amb el resul­tat i a nosal­tres ens ha cos­tat. Ha estat un par­tit difícil, però seguim en la car­rera, seguim líders a 7 punts”.
Can­sa­ment o con­fiança?
“Hem notat la fatiga del viatge, per això hem fet diver­ses rota­ci­ons. Hem can­viat molts juga­dors perquè por­tem molts par­tits i d’allà ha vin­gut el can­sa­ment. De totes mane­res, s’ha per­dut una opor­tu­ni­tat d’or, i això que ho havíem par­lat abans al ves­ti­dor, però cal seguir. Un dia dolent per a nosal­tres”.
Esque­mes dife­rents
“Ho hem inten­tat tot. Ens l’hem jugat inclús amb Araujo posant-lo a dalt, cen­trant a banda, entrant de segona línia amb Gavi, bus­cant a Lewan­dowksi amb fut­bol més asso­ci­a­tiu per dins, però ells han defen­sat molt bé. Hem tin­gut oca­si­ons amb cen­tres, però no clares”.
Recan­vis de pri­mera
“Estan pre­pa­rats els joves. Pablo Torre està entre­nant molt bé i Alarcón te con­di­ci­ons de jugar al pri­mer equip del Barça. Els hi tinc con­fiança i són opci­ons per treure’n pro­fit”.
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.