Barça

Graham Hansen rep l’alta mèdica

Magnífiques notícies per a Jona­tan Giráldez i per al Barça, que recu­pera una fut­bo­lista clau per afron­tar el tram més deci­siu de la tem­po­rada. Caro­line Gra­ham Han­sen ha rebut l’alta mèdica més de qua­tre mesos després de lesi­o­nar-se al bíceps femo­ral de la cama dreta. Una lesió que es va fer el pas­sat 27 d’octu­bre a camp del Rosen­gard en par­tit de Cham­pi­ons.

El tècnic blau­grana havia avi­sat que s’espe­rava el seu retorn per prin­ci­pis d’any, però s’ha fet espe­rar una mica més. Tot i això, la noru­ega es recu­pera just en el mes en què torna la màxima com­pe­tició euro­pea. El Barça rep diu­menge el Vila-real al Johan Cruyff, en el que serà el pri­mer par­tit d’aquest març. Les blau­grana també juga­ran con­tra Lle­vant (11 de març), València (17 de març) i Madrid (25 de març) en lliga, i juga­ran l’eli­mi­natòria dels quarts de final de la Cham­pi­ons con­tra la Roma els dies 21 i 29 de març.

Giráldez ha recu­pe­rat d’una tacada a Jana, Engen i Han­sen aquesta set­mana. Ara, la infer­me­ria l’ocu­pen Cata Coll, Alèxia Pute­llas i Mari­ona Cal­den­tey.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)