Barça

Xavi: “La conducta de Rubiales em sembla inacceptable”

Luis Rubi­a­les ha estat el pro­ta­go­nista de la roda de premsa de Xavi Hernández prèvia al Vila-real-Barça de demà (17.30 h). El tècnic blau­grana ha con­dem­nat la con­ducta del pre­si­dent de la fede­ració espa­nyola i ha mos­trat el seu suport a Jen­ni­fer Her­moso, però ha pre­fe­rit no opi­nar sobre la sanció de la FIFA o el comu­ni­cat del club. Aques­tes han estat les seves decla­ra­ci­ons més des­ta­ca­des:

Cas Rubi­a­les

“M’agra­da­ria donar la meva opinió abans de començar. En pri­mer lloc, vull donar tot el meu suport incon­di­ci­o­nal a la Jenni i a les juga­do­res del fut­bol femení pel que estan vivint en aquests moments. En segon lloc, vull con­dem­nar la con­ducta del pre­si­dent de la fede­ració espa­nyola de fut­bol. Em sem­bla total­ment inac­cep­ta­ble. I per últim, vull mos­trar el meu sen­ti­ment de tris­tesa perquè no es parla del cam­pi­o­nat del món, que és una fita històrica, i es parla d’aquesta con­ducta into­le­ra­ble. Dit això, espero haver estat clar i con­tun­dent en tot moment i que par­lem d’altres aspec­tes”.

“La postura del club? És un tema seu. A títol per­so­nal he estat clar. Intento ser sin­cer i honest. Crec que ens hem de posi­ci­o­nar per elles. El club va fer el seu comu­ni­cat”.

“La sanció de la FIFA? És una pre­gunta per ells”.

“Por­tem set pre­gun­tes. Ja està. La pena és que no par­lem de Cata, Alèxia o Aitana i de com juguen a fut­bol o de les bar­re­res que han hagut de superar. Estem par­lant d’una con­ducta inac­cep­ta­ble. Anem a par­lar de com juguen”.

Vila-real

“Serà un par­tit igua­lat. El Vila-real té un estil simi­lar al nos­tre i ens poden domi­nar amb juga­dors com Parejo, Baena o Ter­rats. La clau del par­tit passa per tenir la pilota, pres­si­o­nar bé la seva línia defen­siva i recu­pe­rar a camp con­trari”.

Pedri

“La lesió és sem­blant a la de l’any pas­sat. Veu­rem qui­nes sen­sa­ci­ons que té per mar­car el seu retorn. Són situ­a­ci­ons que fan pena. És un noi que es cuida i ha fet una feina extra­or­dinària aquest estiu per gua­nyar massa mus­cu­lar. Però hi ha un calen­dari, par­tits, calor, etc. Són tants com­po­nents i vari­a­bles perquè cai­gui lesi­o­nat que no sabem exac­ta­ment el motiu prin­ci­pal. Inten­tem pre­ve­nir-les, però és pràcti­ca­ment impos­si­ble”.

“És impor­tantíssim. Pedri és capi­tal en el nos­tre esquema. Marca diferències i donar per­so­na­li­tat. Hi ha alter­na­ti­ves, però és una baixa sen­si­ble i som menys forts sense ell”.

Lewan­dowski

“Està bé, posi­tiu, tran­quil i amb ganes d’apor­tar gols. Està tre­ba­llant bé per a l’equip i això és el més impor­tant. No ha tin­gut l’efec­ti­vi­tat habi­tual, però mar­carà i neces­sita els gols com tots els davan­ters”.

Abde

“Pot ser un revul­siu espec­ta­cu­lar. Estic molt con­tent amb ell i està apor­tant moltíssim. M’agrada molt i compto amb ell, pot ser impor­tant. Tot i això, el juga­dor ha d’enten­dre que no hi ha ni titu­lars ni suplents, sobre­tot a davant”.

Mer­cat

“Veu­rem. Depe­nem del fair play i de la situ­ació econòmica. Que­den cinc dies i estem oberts. La direcció espor­tiva sap què cre­iem que neces­sita l’equip”.

Arbi­tratge

“La lliga costa gua­nyar-la sem­pre. Més enllà de les polèmiques, que sem­pre n’hi haurà, m’agra­da­ria escol­tar els àrbi­tres. De la mateixa manera que se’ns escolta als entre­na­dors a les pau­ses d’hidra­tació o als ves­ti­dors, m’agra­da­ria escol­tar què diuen al VAR. Per què no? Que la gent vegi què està pas­sant i què xiula l’àrbi­tre. Que xiu­lin el que veuen i siguin jus­tos”.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)