Barça

Cubarsí: “Ha sigut una de les millors setmanes de la meva vida”

Després de debu­tar al camp de l’Uni­o­nis­tas en copa, Pau Cubarsí ahir ho va fer a la lliga i en l’onze titu­lar del Barça davant del Betis. Amb tan sols 17 anys, com­plerts avui mateix, el jove fut­bo­lista de l’Esta­nyol viu en un moment dolç fent les pri­me­res pas­ses al fut­bol pro­fes­si­o­nal. Així ho ha valo­rat en els canals ofi­cial del club:“Estic molt con­tent. Ha sigut una de les millors set­ma­nes de la meva vida perquè ha sigut tot molt junt, vaig debu­tar a la Copa con­tra Uni­o­nis­tas, titu­lar al Benito Villa­marín con­tra el Betis i avui faig 17 anys. Estic molt con­tent.”

Cubarsí va superar l’exigència de jugar al Benito Villa­marín, camp on encara ningú havia gua­nyat, i ho va fer amb bona nota i jugant 81 minuts, defen­sant a un dels juga­dors més reco­ne­guts en atac dels de Pelle­grini, Willian José. “Debu­tar amb el pri­mer equip és un somni com­plert, perquè sem­pre he estat culer. El dia abans de l’entre­na­ment vaig veure que pot­ser seria titu­lar, però fins que Xavi no va donar l’onze dues hores abans del par­tit no ho vaig con­fir­mar. Em vaig posar molt con­tent”, ha dit el gironí. Final­ment, Cubarsí ha valo­rat com va viure el moment de debu­tar: “Estava nerviós en l’inici, però, a mesura que vaig aga­far con­fiança, vaig començar a dei­xar-me anar i ser jo mateix”.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.