Barça

Laporta, Cupra i el Barça del 2029

Acord. El club i l’empresa allarguen la seva aliança fins al 2029 i el president confia que aleshores els èxits siguin de color blaugrana

Cupra con­ti­nuarà sent patro­ci­na­dor del Barça fins al 2029. L’acord entre totes dues parts, ini­ciat l’any 2019 després tenir Audi com a patro­ci­na­dor, arri­barà al desè ani­ver­sari després que ahir es va sege­llar la vin­cu­lació en un acte a la seu de Cupra a Mar­to­rell. Hi van assis­tir el pre­si­dent, Joan Laporta, i el CEO de l’empresa, Wayne Grif­fiths. A més, també van anar-hi alguns juga­dors pro­fes­si­o­nals, com Lewan­dowski, Jana Fernández, James Nnaji, Miquel Fei­xas, Domen Makuc i Matías Pas­cual. I és que, fins ara, Cupra era patro­ci­na­dor del fut­bol, però ara ampliarà la vin­cu­lació a la resta d’equips pro­fes­si­o­nals. També serà un dels patro­ci­na­dors del nou Espai Barça. Laporta va cele­brar l’ampli­ació de l’aliança entre totes dues parts. “El món de l’esport i el de l’automòbil com­par­tei­xen el repte de per­se­guir sem­pre l’horitzó a la cerca dels èxits”, va dir.

En aquest acte, el màxim man­da­tari del club blau­grana va ser inter­ro­gat sobre quin Barça espera l’any 2029. “D’aquí a cinc anys l’estadi estarà aca­bat. Serà una joia arqui­tectònica i el millor del món. També tin­drem un Palau Blau­grana espec­ta­cu­lar. A més, veig èxits espor­tius. Al Barça llui­tem sem­pre pels títols i al 2029 veig grans juga­dors a l’Spo­tify Camp Nou donant ale­gries. Veig un Barça bri­llant i fent feliç molta gent.”

Hi haurà gira als Estats Units

Malgrat que no va atendre els mitjans que van assistir a l’acte amb Cupra, el president del Barça, Joan Laporta, va confirmar que el club blaugrana tornarà a fer la gira d’estiu als Estats Units, una fórmula que l’entitat ha utilitzat diverses vegades i que reporta ingressos importants i necessaris, sobretot si es disputa el clàssic contra el Real Madrid, tal com ha passat en els dos darrers estius i també en el del 2017. El calendari de la pròxima temporada estarà condicionat per la disputa de l’Eurocopa d’aquest estiu, que es jugarà del 14 de juny al 14 de juliol.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)