Barça

Xavi: “Demà és un bon test de cara al que ve”

L’entre­na­dor del Barça, Xavi Hernández, que demà estarà san­ci­o­nat, ha expli­cat que cal con­nec­tar-se bé al retorn de la com­pe­tició per poder gua­nyar con­tra Las Pal­mas i posar pressió al Madrid. Aques­tes han estat les seves decla­ra­ci­ons més des­ta­ca­des:

Torna la lliga

“Han tor­nat tots bé, per sort. Últi­ma­ment teníem desgràcia en això. Demà ens toca un rival que juga molt bé a fut­bol, que vol la pilota. Tenen per­so­na­li­tat i García Pimi­enta tre­ba­lla molt bé. És un estil sem­blant al que volem aquí i els fut­bo­lis­tes estan ben dotats tècni­ca­ment. Cos­tarà. Hem de treure la pilota per ser pro­ta­go­nis­tes. Ells venen aquí amb poc a per­dre i molt a demos­trar i no serà fàcil”.

Par­tit perillós pel calen­dari?

“Sí, però perquè tor­nen de la selecció i costa arren­car els par­tits. Avui els he dit que s’obli­din de les selec­ci­ons, que tor­nem a estar aquí. Hi ha dos títols en joc. Fins ara havíem estat com­pe­tint de forma excel·lent. Tant de bo puguem donar con­tinuïtat a la dinàmica. Juguem a casa i neces­si­tem a la gent perquè és un par­tit trans­cen­dent per con­ti­nuar llui­tant per a la lliga”.

“No em pre­o­cupa pel PSG, sinó perquè venim de selecció i s’han de con­nec­tar al club. Que­den dies encara per a la Cham­pi­ons i ens cen­trem en la lliga. Volem llui­tar-la i cre­iem que podem fer-ho. És vital gua­nyar demà per posar pressió al Madrid”.

“En aquest sen­tit és posi­tiu tenir dies per entre­nar i pre­pa­rar bé l’eli­mi­natòria, sobre­tot l’anada. Tenim ganes de pre­pa­rar-lo, però pri­mer hem d’estar enfo­cats en demà. És un bon test de cara al que queda de tem­po­rada”.

Els tocats

“Estan tots bé a excepció de Chris­ten­sen, que té molèsties a l’Aquil·les i demà segu­ra­ment no podrà estar. Veu­rem les sen­sa­ci­ons. La resta estan bé i això del Marc ha estat un ensurt”.

Les parau­les de Laporta sobre la seva con­tinuïtat

“Ja els vaig donar les gràcies. Estem agraïts per la con­fiança que hi ha. Penso que no can­via res. És el millor per al club”.

Fer­ran

“Sí, torna. Estarà dis­po­ni­ble. Està bé, s’ha tro­bat molt bé aquesta set­mana. Hem fet un parell de par­tits amb el juve­nil per aga­far ritme i els ha anat bé a juga­dors com ell i Mar­cos. Con­tent per ell perquè és impor­tant per a l’equip”.

Lamine Yamal

“El veig molt tran­quil. Està dige­rint molt bé tot el que li està pas­sant mal­grat la curta edat. És madur i res­pon­sa­ble. És cons­ci­ent de la situ­ació que està vivint i ha de con­ti­nuar tre­ba­llant. El veig més humil que mai en la feina. Està demos­trant que és dife­rent i que pot mar­car una època. Tant de bo el puguem gau­dir així sem­pre”.

Lewan­dowski

“Ens ajuda des del pri­mer dia. És un líder natu­ral que vol millo­rar sem­pre. Està en un gran moment. Avui li he dit que con­tra l’Atlético va fer un dels millors par­tits des que va arri­bar. Torna a estar al nivell que vol i es troba bé. És vital per als nos­tres interes­sos”.

Gündo­gan i un pos­si­ble des­cans

“La tem­po­rada que està fent és excel·lent. Estan els números i també coses que ens dona. Ha estat dife­ren­cial en molts par­tits. Té experiència i ens trans­met a tots. És bàsic. Demà no seria el dia ideal per donar des­cans a fut­bo­lis­tes, a més tenim deu dies per pre­pa­rar el següent”.

Denúncia a peri­o­dis­tes

“No m’havia pas­sat mai. Entenc la crítica i on soc, però fins a cert punt. No tole­raré la men­tida, sobre­tot si són grans. És el moment de dir prou”.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)