Barça

Aitana oferirà dissabte la Pilota d’Or a l’afició del Johan

El Barça pre­para un reco­nei­xe­ment a Aitana Bon­matí i a tot l’equip femení, pro­ta­go­nis­tes de la gala de la Pilota d’Or, coin­ci­dint amb el par­tit de dis­sabte al Johan Cruyff con­tra l’Eibar (18.30h.) La mig­cam­pista de Sant Pere de Ribes com­par­tirà el tro­feu, la seva segona Pilota d’Or con­se­cu­tiva, amb el públic que assis­teixi al Johan. El club pre­para també un home­natge col·lec­tiu a les blau­grana, després d’una tem­po­rada històrica en què van acon­se­guir un inèdit pòquer de títols.

El Barça anima l’afició a dur car­tells amb mis­sat­ges de feli­ci­tació per a l’Aitana, que es mos­tra­ran al vide­o­mar­ca­dor al final del des­cans com a home­natge per a la mig­cam­pista.

El de dis­sabte con­tra l’Eibar serà també el par­tit en què les juga­do­res llui­ran la samar­reta blau­grana amb l’emblema de Cold­play. Hi haurà acti­vi­tats temàtiques per a tots els afi­ci­o­nats i afi­ci­o­na­des com jocs, con­cur­sos, quizzs, kara­oke, tot a ritme de DJ ani­mant l’ambi­ent amb els èxits del grup musi­cal. A més, la banda tri­but Cold­day inter­pre­tarà durant la mitja part dos dels seus temes més cone­guts, We Pray i Viva la Vida.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)