Barça

Olmo sentencia el derbi en trenta minuts

Barça-Espanyol

El Barça de Flick és un mar­tell que t’aixafa i t’aixafa, gol a gol. És un Barça impla­ca­ble, amb una con­tundència sal­vatge, i que juga també harmònica­ment al compàs del tic i el tac, lli­gat de forma embrionària a les agu­lles del rellotge, aquell rellotge que tant li agrada mirar a Hansi dins la seva àrea tècnica una vegada i una altra. És un Barça que té pressa. Com aque­lla senyo­reta pre­su­mida que es calça les saba­tes de taló al replà de casa i es pinta els lla­vis dins l’ascen­sor per no per­dre l’autobús i arri­bar a temps a l’ofi­cina. És aquell nen que engo­leix la sopa sense ni degus­tar-la per poder anar a jugar quan abans millor. Si et pot gua­nyar en trenta minuts, no n’espe­rarà qua­ranta-cinc. El derbi ha durat mitja hora. Això és el que ha tar­dat el Barça a ven­ti­lar l’Espa­nyol avui a Montjuïc. Doblet de Dani Olmo i gol de Rap­hinha per liqui­dar el derbi en un obrir i tan­car d’ulls.

Després que Aitana, Lamine Yamal i Lewan­dowski ofe­ris­sin els seus tro­feus als culers en la prèvia, l’equip s’ha posat a la feina i en el minut 11 Olmo ha fet pujar ja l’1-0 al mar­ca­dor. Pas­sada màgica de Lamine Yamal amb l’exte­rior de la bota i defi­nició de luxe d’Olmo. Joan Gar­cia ha arri­bat a tocar la pilota, després ha picat al tra­ves­ser i ha aca­bat a dins.

Rap­hinha ha fet el 2-0 en el minut 24. Grandíssima pas­sada de Casadó, millor encara que la que va fer fa uns dies al Ber­nabéu, i Rap­hinha s’ha anti­ci­pat a Joan Gar­cia i li ha picat la pilota per dalt.

Olmo ha mar­cat el ter­cer en el minut 30. Gran xut des del balcó de l’àrea i bar­raca.

La segona part ha estat un tràmit. Pri­mera des­com­pressió del Barça de Flick. L’equip s’ha dei­xat anar, cosa que no havia pas­sat en ante­ri­ors par­tits i l’Espa­nyol ho ha apro­fi­tat per mar­car el gol de l’honor. Ha estat Javi Puado en el minut 17 de la segona. El Barça s’ha des­con­nec­tat i l’Espa­nyol, tot i el gol, no s’ha pogut con­nec­tar perquè el VAR l’ha ferit moral­ment com­pro­vació a com­pro­vació i rati­fi­cació a rati­fi­cació. Fins a dos gols li han anul·lat a l’equip de Manolo González per fora de joc. L’arma que va col·lap­sar a Mbappé en el clàssic, ha mar­ti­rit­zat també avui a Jofre Car­re­ras i com­pa­nyia. Un Barça, de nou, mil·limètric traçant la línia. Ja no és notícia.

També a Ansu Fati se li ha anul·lat un gol per fora de joc en l’últim minut. Se li con­ti­nua resis­tint el premi a Ansu.

Derbi en color blau i grana, letal Olmo, afi­nat Casadó, diver­tit Lamine, més minuts per a Gavi, des­es­pe­rats Jofre Car­re­ras i Manolo González, debut a pri­mera per a Jus­tin Smith i, en defi­ni­tiva, tres punts més per a un Barça que ja té el Real Madrid a 9 punts.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)