Barça

Flick: “Valoro molt el que està fent l’equip”

Hansi Flick ha parlat després de la nova golejada del Barça al feu de l’Estrella Roja (2-5). Les seves declaracions més destacades:

El partit

“Estic molt feliç i valoro molt el què estem fent. Hem jugat molt bé amb la pilota i defensant, hem pressionat molt bé. Hem estat tot el partit molt concentrats. L’Estrella Roja ha jugat molt bé, saben què fer amb la pilota i és difícil defensar-los. Valoro molt el què ha fet l’equip”.

La confiança de l’equip

“Hem de mostrar aquesta confiança durant tots els partits. Ens toca competir contra grans equips i ens obliga a estar bé”.

Lewandowski

“El 1-2 ha estat molt important. Ens ha donat confiança, som un equip molt jove i necessitem aquests reforços”.

“No em preocupa quan farà el gol número 100. Necessitem els jugadors al 100% i aquesta és la raó per la qual l’he canviat”.

Kounde

“És un exemple per a tot l’equip. Com juga i com entrena. El valoro molt. Avui ha fet moltes assistències i és un gust de veure’l”.

Cubarsí

“Està bé. Té un tall i li han posat punts”

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció