Barça

Aitana aixeca per segon any consecutiu el premi The Best

Aitana Bon­matí ha estat guar­do­nada amb el premi The Best en la gala que s’ha cele­brat aquesta tarda de forma telemàtica des de Doha. D’aquesta manera, la de Sant Pere de Ribes ha aixe­cat per segon any con­se­cu­tiu aquest guardó, que entrega la FIFA i que dis­tin­geix a la millor fut­bo­lista del curs pas­sat. Posa, doncs, la cire­reta al pastís a una tem­po­rada per emmar­car. Va con­que­rir la Cham­pi­ons, la lliga, la super­copa i la copa amb el Barça, a més de la lliga de les Naci­ons amb la selecció espa­nyola. A títol indi­vi­dual, també ha afe­git a les seves vitri­nes la segona pilota d’Or i el premi Gol­den Woman.

“Estic molt agraïda per rebre aquest guardó. Aca­bem d’entre­nar aquí a Bar­ce­lona, en l’estadi Olímpic de Montjuïc perquè demà tenim un gran par­tit de Cham­pi­ons con­tra el City, molt impor­tant per a nosal­tres. Estic molt agraïda per un nou premi . Com sem­pre dic, això és un tre­ball d’equip. Recordo la tem­po­rada pas­sada, ho vam acon­se­guir tot amb el Barça i també la Nati­ons Lea­gue amb la selecció. Va ser un gran any, molt difícil de repe­tir. Agraïda sem­pre a tota la gent que em suma, m’ajuda a ser millor cada dia, des del club, staff, com­pa­nyes. Un plaer estar de nou aquí i a per més. A per més títols col·lec­tius, que són els que al final et fan ser aquí i, per mi, els més impor­tants”, ha dit Aitana Bon­matí en directe des de l’estadi Olímpic Lluís Com­panys.

A més d’Aitana, també esta­ven nomi­na­des Caro­line Gra­ham -màxima gole­ja­dora i assis­tent del Barça campió de lliga-, Keira Walsh, Ona Bat­lle, Salma Para­llu­elo, i Cata Coll en la cate­go­ria de por­te­res, a més de les exblau­grana Lucy Bronze i Mari­ona Cal­den­tey.

El millor onze de la tem­po­rada també ha estat tenyit de blau­grana, amb sis fut­bo­lis­tes: Irene Pare­des, Ona Bat­lle, Caro­line Gra­ham, Aitana, Patri i Salma Para­llu­elo.

Lamine Yamal, en el millor onze de la FIFA

També presència blau­grana en el millor onze de la FIFA, amb Lamine Yamal. L’han acom­pa­nyat Emi­li­ano Martínez, Dani Car­va­jal, Rüdiger, Rúben Dias, Saliba, Rodri, Belling­ham, Kroos, Haa­land i Vini­cius.

D’entre els altres guar­do­nats, des­taca el por­ter argentí Emi­li­ano Martínez, de l’Aston Villa, que ha tor­nat a ser esco­llit com el millor por­ter. També ha repe­tit Emma Hayes, ara selec­ci­o­na­dora dels Estats Units, abans al Chel­sea, com a millor entre­na­dora de fut­bol femení. A més, Carlo Ance­lotti ha estat reco­ne­gut com a millor entre­na­dor, i Vinícius s’ha endut el premi a millor juga­dor del curs pas­sat.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.