Barça

Il·lusió col·lectiva

Amb la temporada en la recta final i el Barça viu en totes les competicions, el vestidor blaugrana s’engresca, també públicament, amb el que ve

Dani Olmo, l’últim jugador a verbalitzar-ho: “L’objectiu és guanyar-ho tot”

El Barça de Hansi Flick il·lusiona. I és que, amb la temporada ja en la recta final, l’equip blaugrana ha posat sobre la taula arguments de sobra per pensar en gran. Primer, aspira a tots els títols: n’ha guanyat un, la supercopa; en la lliga és líder, amb la possibilitat de situar-se a +3 del Real Madrid si guanya demà (21 h) l’Osasuna a falta de 10 jornades; en la Champions League és en els quarts de final, en què se les haurà amb el Borussia Dortmund el 9 i el 15 d’abril, i en la copa es troba a un pas de la final, amb la tornada de semifinals pendent contra l’Atlético al Metropolitano, el 2 d’abril, amb un empat (2-2) de l’anada. I, després, perquè futbolísticament ha palesat, durant tot el curs, que és capaç de competir i guanyar contra qui sigui.

Irremeiablement, tot plegat engresca el barcelonisme i, també, el mateix vestidor, que, confiat en el que està fent, infla el pit i ho vol tot. De fet, diversos integrants de la plantilla, durant aquesta darrera aturada de seleccions en què els jugadors acostumen a aparèixer més públicament, ho han exterioritzat, sense complexos. Des de Lamine Yamal, passant per Ferran Torres i Pedri, fins a Pau Cubarsí, han parlat obertament i sense amagar-se de la possibilitat i el somni que suposa tenir el triplet en l’horitzó.

I ahir va afegir-se’n un altre: Dani Olmo, ambiciós i clar. “L’objectiu és guanyar-ho tot”, va reblar el futbolista egarenc, en la presentació de la 23a edició del MICFootball, de la qual és el padrí. “Jo vaig decidir venir al Barça per guanyar. Tenia la convicció que teníem equip per lluitar per tot. Ara som a la recta final, la més important del curs, i estem vius en totes les competicions”, va continuar l’egarenc en l’esmentat acte, dut a terme al Museu de la Ciència CosmoCaixa de Barcelona, en què es va oficialitzar el torneig internacional de futbol de base, que tindrà lloc entre els dies 16 i 20 d’abril en més de 40 municipis de les comarques gironines i ho farà amb una participació rècord de 444 equips. “L’objectiu és competir per guanyar. Som ambiciosos i sempre en volem més”, va cloure el mitjapunta, pendent també de la resolució definitiva del CSD, que li va atorgar la cautelar de forma provisional al mes de gener en el cas referent a la seva inscripció i que aviat prendrà una determinació.

LES FRASES

Jo vaig venir aquí per guanyar, tenia la convicció que teníem equip per lluitar per tot. Som ambiciosos i sempre en volem més
Ara som a la recta final, la més important del curs, i estem vius en totes les competicions
Dani Olmo
JUGADOR DEL BARÇA

Laporta: “S’haurien de respectar les 72 hores, però ens presentarem”

El president del Barça, Joan Laporta, va assistir ahir a la tarda al centre d’arts digitals Ideal de Barcelona, on la Federació Catalana de Futbol (FCF) va dur a terme l’acte d’inici del seu 125è aniversari. A la sortida de l’esdeveniment, el dirigent blaugrana va atendre els mitjans desplaçats al lloc, a correcuita –a dins del cotxe que el va recollir i amb la finestra abaixada–, i va referir-se a un dels temes del moment: les 72 hores de descans entre partit i partit. I és que, just abans de l’aturada internacional, el Real Madrid va advertir que no es presentarà a cap altre enfrontament en què no es respecti aquest temps entre partit i partit, cosa que ha fet parlar. El Barça, amb els duels que disputa demà (21 h) contra l’Osasuna i diumenge (16.15 h), es troba en aquesta circumstància. “És clar que ens presentarem”, va dir Laporta. “S’haurien de respectar [les 72 hores], però no ha pogut ser. Evidentment, ens presentarem”, va reiterar.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)