Barça

“Volem guanyar els deu partits de lliga”

El Barça no vol aflui­xar. Això és el que va trans­me­tre Hansi Flick en la roda de premsa prèvia al duel con­tra el Girona. Els blau­grana, invic­tes des que ha arren­cat el 2025, volen con­ti­nuar sumant de tres en tres i, en el cas d’avui, enca­de­nar la que seria la novena victòria con­se­cu­tiva a la lliga. Man­te­nir-se com a líders en soli­tari és el gran objec­tiu. “És evi­dent que és impor­tant gua­nyar els par­tits a casa, però també els de fora. Que­den deu par­tits i tots són impor­tants. Hem d’anar-los gua­nyant un a un per acos­tar-nos més a l’objec­tiu”, va dir un con­tun­dent Hansi Flick.

Els culers arri­ben a aquest matx amb menys de 72 hores de des­cans res­pecte al par­tit con­tra l’Osa­suna, però no hi ha excu­ses i el tècnic blau­grana veu tots els seus fut­bo­lis­tes pre­pa­rats per com­pe­tir aquesta tarda, tot i que també va anun­ciar que podria intro­duir alguna rotació tenint en compte la càrrega física i pen­sant en el pròxim par­tit con­tra l’Atlético, cor­res­po­nent a la tor­nada de les semi­fi­nals de copa. “Els dis­po­ni­bles estan a punt per jugar, però pot­ser farem des­can­sar un o dos juga­dors. Tin­drem en compte el pròxim par­tit”, va expli­car l’ale­many. Sobre l’estat físic de Lamine Yamal, que va jugar els par­tits amb la selecció espa­nyola i l’últim con­tra l’equip navarrès, també en va par­lar. “Està a un gran nivell i se sap ges­ti­o­nar a cada par­tit. He par­lat amb ell i és posi­tiu, se sent bé”, va asse­gu­rar.

Aquest matx con­tra el Girona serà l’últim abans de començar un mes d’abril de màxima exigència. Les tres com­pe­ti­ci­ons que res­ten, lliga, copa i Cham­pi­ons, esta­ran en joc. “Els juga­dors gau­dei­xen jugant a fut­bol i això m’encanta. Són juga­dors molt pro­fes­si­o­nals, cada dia millo­ren, i això és una moti­vació per a mi com a entre­na­dor. Soc molt feliç. El que veig aquí amb la Masia, la con­nexió dels juga­dors, el cos tècnic, és espe­cial. Som una família”, va con­cloure Flick.

LA PRÈVIA

Els disponibles estan a punt per jugar, però potser farem descansar un o dos jugadors. Tindrem en compte el pròxim partit
Els jugadors són molt professionals i gaudeixen jugant a futbol, i això m’encanta. Soc molt feliç, som una gran família
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)