Barça

Ter Stegen no s’immuta

Mercat. Amb l’operació de Joan Garcia calenta, el porter i capità es mostra contundent: “Seré al Barça el curs vinent”

Joan García és el nom del moment a can Barça. En l’enti­tat blau­grana aspi­ren a convèncer el sen­ti­ne­lla de l’Espa­nyol i con­ver­tir-lo en el número 1 de la por­te­ria. El club peri­quito es remet als 25 mili­ons de clàusula de res­cissió que, a més del Barça, diver­sos equips del pano­rama euro­peu estan dis­po­sats a abo­nar. La decisió és a les mans del fut­bo­lista, de 24 anys.

I amb la ope­ració calenta, Marc-André ter Ste­gen, capità i por­ter del con­junt bar­ce­lo­nista, no s’immuta. L’ale­many, de 33 anys, es va refe­rir ahir a tot ple­gat des de la con­cen­tració de la selecció d’Ale­ma­nya, on es troba per pre­pa­rar la final four de la Nati­ons Lea­gue, amb la semi­fi­nal de dime­cres (21 h) con­tra Por­tu­gal a la vista. “Ningú me n’ha par­lat, així que des­co­nec la situ­ació. A mi no em pre­o­cupa. Sé que seré al Bar­ce­lona el curs vinent”, va dir, con­tun­dent, el por­ter, amb con­tracte amb el club culer fins al 2028. “Si no ha pas­sat cap nove­tat en les últi­mes hores, només tenim dos por­ters per a la tem­po­rada que ve, Iñaki i jo. Així que, bàsica­ment, tenim com­petència per aquesta posició, i és entre Iñaki i jo, i qual­se­vol que entri, haurà de com­pe­tir pel lloc com sem­pre ha pas­sat”, va con­ti­nuar el sen­ti­ne­lla.

Actu­al­ment, amb Woj­ci­ech Szc­zesny sense encara haver reno­vat, Ter Ste­gen i Iñaki Peña, de qui s’entre­veu una sor­tida en aquest mer­cat d’estiu després de no haver comp­tat per Hansi Flick en el tram final de tem­po­rada, son els únics guar­di­ans de la por­te­ria bar­ce­lo­nista. “No he par­lat amb Hansi últi­ma­ment i tam­poc no veig cap raó per a fer-ho. No ha pas­sat cap fet que jus­ti­fi­qui la con­versa. Sin­ce­ra­ment el focus ara és aquí”, va asse­gu­rar el por­ter, que a causa d’una greu lesió al genoll només ha jugat 9 par­tits aquesta cam­pa­nya. “Jo sem­pre vull donar el millor de mi, sem­pre vull ser al camp i faré tot el que pugui per acon­se­guir-ho també en el futur”, va indi­car.

LES PARAULES DE TER STEGEN

Ningú me n’ha parlat, així que desconec la situació. A mi no em preocupa. Sempre vull donar el millor de mi
Si no ha passat res en les últimes hores, només tenim dos porters per a la temporada que ve, Iñaki i jo. Qui entri, haurà de competir
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)