FCBQ

I això que tenia baixes

El Barça es passeja davant el Divina Joventut tot i les absències de Rice, Ribas, Koponen i Navarro

La placidesa del matx va fer que Bartzokas acabés a pista amb Peno, Figueras, Sena i Esteban, de LEB Or

El Barça Lassa no es va recor­dar ni de Rice, ni de Ribas, ni de Kopo­nen, ni de Navarro. Els blau­grana van donar un cor­rec­tiu a un Divina Joven­tut que va evi­den­ciar que li queda molt camí per recórrer per ser un equip sòlid. Diu­menge con­tra el Mora­Banc va des­con­nec­tar els últims 15 minuts i va ser apa­llis­sat. Ahir la impotència va ser una evidència en el ros­tre dels verd-i-negres. El Barça en va tenir prou sent sòlid en defensa per neu­tra­lit­zar els de Diego Ocampo –que va tenir 20 minuts de xer­rada amb els juga­dors al final del matx– i apro­fi­tar el talent indi­vi­dual per obrir un forat gros al mar­ca­dor i dei­xar sense emoció la pri­mera semi­fi­nal. El tècnic Bart­zokas va aca­bar fent jugar els últims minuts els joves del Barça B de LEB Or Max Este­ban, Sena i Pol Figue­ras, que van acom­pa­nyar el titu­lar serbi Ste­fan Peno, que va dis­po­sar de 25:23 minuts davant l'absència de direc­tors de joc. El Barça ha de cer­ti­fi­car avui el pri­mer títol del curs si no vol començar a gene­rar dub­tes després de la der­rota de 20 punts en la super­copa con­tra el Gran Canària. Això sí, els blau­grana con­ti­nuen pen­dents de fit­xar un altre juga­dor, un fit­xatge que volen tan­car aviat però que està con­di­ci­o­nat pel fet que ha de ser un euro­peu o amb pas­sa­port.

El clàssic entre el Barça i la Penya es va veure ràpida­ment que arri­bava en un moment dife­rent per als dos equips. Els d'Ocampo només van ano­tar dos punts en els cinc pri­mers minuts i els blau­grana ja havien tin­gut temps d'aga­far nou punts d'avan­tatge (2-11). Tot això amb una situ­ació anecdòtica difícil de tor­nar a viure mai més: el Barça havia fet un 0/10 en tirs lliu­res ini­cial amb errors de Doell­man, Dor­sey i Peno, que fins i tot va fallar una repe­tició per entrada d'un verd-i-negre a la zona abans d'hora. La diferència es va dis­pa­rar fins als 18 punts (31-13) i si el par­tit no va que­dar sen­ten­ciat abans va ser gràcies a Abalde, tot i que va estar massa sol en el pri­mer temps (12 punts). Al des­cans sem­blava que el matx era obert (36-23).

En el segon temps ràpida­ment l'avan­tatge es va situar per damunt dels 20 punts i allà es va aca­bar qual­se­vol pos­si­bi­li­tat de poder treure'n coses posi­ti­ves amb el Barça pen­sant en la final i la Penya a acce­le­rar la seva posada al punt.

Hem competit a un gran nivell tot i la incògnita que ens suposava tenir baixes importants, anem pel bon camí
Georgios Bartzokas
Treballo fort per estar preparat si m'arriben oportunitats com ara, però el meu lloc és ara al Barça B
Stefan Peno
En les sortides del primer i tercer quart clarament hem tingut una falta de concentració que no es pot permetre
Diego Ocampo

Ribas, Rice, Navarro, Koponen

El partit va tenir cinc baixes, totes en les posicions de base i escorta. Per part del Barça, el tècnic, Georgios Bartzokas, no es va voler arriscar amb cap dels jugadors que té tocats. De fet, el primer partit és a la pista de l'ICL Manresa però la segona jornada ja descansa perquè ha de jugar el partit contra els Thunder a Barcelona. Ahir, doncs, no hi van ser el capità Juan Carlos Navarro, que havia rebut un fort cop a la cuixa dreta en el darrer entrenament, ni tampoc Ribas ni Rice, que arrosseguen problemes físics, ni Koponen, després del traumatisme que va tenir en un accident amb taxi. El jove de la Penya Dimintrevic, que podia debutar ahir, es va posar malalt a última hora.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el darrer article gratuït dels 5 d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)