Més bàsquet

Berta Oliveras, al campus júnior de l’NBA

Bàsquet. La banyolina, seleccionada per un comitè d’entrenadors

La banyo­lina Berta Oli­ve­ras (GEiEG Uni) ha estat selec­ci­o­nada per l’NBA per for­mar part de la plan­ti­lla defi­ni­tiva de juga­do­res d’entre 13 i 14 anys que par­ti­ci­pa­ran en el pri­mer tor­neig glo­bal per a joves de tot el món que tindrà lloc del 7 al 12 d’agost a Orlando. L’equip femení, for­mat per 10 juga­do­res, serà entre­nat per Uros Dra­gi­ce­vic.

Oli­ve­ras va ser selec­ci­o­nada per un comitè d’entre­na­dors i mem­bres de l’NBA després del cam­pus que es va fer a Eslovènia el mes de maig pas­sat. Hi haurà dues repre­sen­tants més de l’Estat espa­nyol –Caro­lina Ruiz i Car­lota Lázaro– la resta de la con­vo­catòria la for­men deu noies d’Angla­terra, Finlàndia, Itàlia, Letònia, Lituània i Sèrbia.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)