Més bàsquet

Portes obertes amb Marc Gasol

LEB Plata. El Bàsquet Girona fa aquesta tarda a les 7 un entrenament obert al públic amb el pivot dels Grizzlies a la pista, els nous fitxatges i també amb Alfons Alzamora, que amb 39 anys continuarà una temporada més al club

El Bàsquet Girona s’entrena aquests dies a Fon­ta­jau per pre­pa­rar la seva estrena a la LEB Plata i ho fa amb un reforç de luxe, el mateix pre­si­dent del club, Marc Gasol. Per apro­fi­tar l’impacte mediàtic que suposa tenir un all-star a Fon­ta­jau, el club farà avui un entre­na­ment de por­tes ober­tes (a les 19.00 h) i també infor­marà sobre la pri­mera cam­pa­nya de cap­tació de socis d’una enti­tat que tot just té qua­tre anys.

Marc Gasol s’entrena aquests dies sota les ordres de Quim Costa. També es podran veure els nous fit­xat­ges de l’equip: el croat Leo Ciz­mic, els joves nord-ame­ri­cans Henry Bol­ton i André Berry, Nil Ange­lats, Sergi Costa i Robert Cosi­alls, a més d’Alfons Alza­mora. El club va anun­ciar ahir la reno­vació del veterà pivot (39 anys, 2,06), un juga­dor que ja va ser deter­mi­nant la tem­po­rada pas­sada en la lliga EBA i que té una àmplia experiència a l’ACB en equips com ara el FC Bar­ce­lona, el Lleida, el Joven­tut i el Man­resa.

Dime­cres, debut

L’equip de Quim Costa farà el seu debut ofi­cial dime­cres vinent en la pri­mera jor­nada de la lliga cata­lana con­tra el Vic al pavelló de Santa Coloma de Far­ners. Serà la pri­mera opor­tu­ni­tat per veure els nous juga­dors en acció i la idea de joc d’un equip enfron­tant-se con­tra un rival que també juga a la LEB plata.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.