FCBQ

Barça i Andorra disputaran la final de la Lliga Catalana

Bàsquet. Els blaugrana, sense tir exterior (1/15 triples), eliminen un Baxi Manresa amb baixes de pes en un partit de poc encert ofensiu

El Barça és el segon fina­lista de la Lliga Cata­lana, acom­pa­nyant l’Andorra avui a les vuit del ves­pre al Bar­ris Nord de Lleida. Els blau­grana, sense tir exte­rior (1/15 tri­ples), han dut la ini­ci­a­tiva con­tra un Man­resa que ha anat fent la goma fins caure 78-63. Tomic i Heur­tel han des­ta­cat en el bàndol bar­ce­loní, men­tre que els man­re­sans, que tenien bai­xes de pes com Ren­froe i Doell­man, han comp­tat amb l’encert de Ryan Tool­son (21 punts).

La defensa del Barça ha ofe­gat d’entrada al Man­resa, que ha neces­si­tat gai­rebé tres minuts per ano­tar la pri­mera cis­te­lla (7-0).Ryan Tool­son ha estat l’encar­re­gat de fer entrar els del Bages en el par­tit lluint canell (11-16). Al final del pri­mer quart, màxima igual­tat (16-16), però la tendència ini­cial s’ha repe­tit al segon període, en què els blau­grana ha ofe­gat l’atac man­resà i Bla­zic i Tomic han fet que la diferència superés els deu punts (32-21). Les pilo­tes per­du­des i la manca d’encert en el tri­ple (1/7 al des­cans) han fre­nat als homes de Pesic, que han vist com la història es repe­tia i el mar­ca­dor s’igua­lava. 35-33 a la mitja part.

La segona part ha man­tin­gut la mateixa dinàmica. Tho­mas Heur­tel ha dis­tan­ciat el Barça (52-42) i ha abu­sat de Jou, però sense tir exte­rior (1/13 tri­ples), la diferència no ha anat a més con­tra un Man­resa que ha fet des­can­sar Tool­son, que duia 19 punts en 17 minuts, tot el quart, acon­se­guint man­te­nir-se dins del par­tit: 59-53. Peñarroya ha tor­nat a donar minuts al tira­dor nord-ame­ricà veient que el Barça no sen­ten­ci­ava i també ha pro­vat una defensa zonal. El pro­blema dels del Bages també ha estat l’atac, amb només cinc punt s en gai­rebé set minuts.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.