Dos mil dos-cents, l’objectiu
Lliga Femenina. La campanya d’abonaments de l’Spar Citylift per al curs que ve, el del retorn a l’Eurolliga, obre un primer termini de renovacions fins al 17 de juny previ a les noves altes
L’Uni Girona va donar el tret de sortida ahir a la campanya d’abonaments, la del desè any de l’entitat a la màxima categoria estatal. Serà també, el curs 2019/20, el segon de l’Spar Citylift a l’Eurolliga, un repte que el club afronta amb l’objectiu d’arribar als 2.200 abonats per fer-lo viable. Un projecte ambiciós en tots els àmbits que té en Unides a la història la seva raó de ser. Els més de cinc mil assistents al segon partit del play-off pel títol de lliga, que va acabar amb Rosó Buch aixecant la segona lliga de l’Uni, són el millor punt de partida.
La campanya té un primer termini en què els abonats d’aquest darrer curs –1.803– podran renovar el carnet fins al 17 de juny. Fins al dia 10 de manera telemàtica, i la setmana següent, a les oficines del club. Després, s’obrirà un termini per als aficionats que vulguin donar-se d’alta. Entre lliga i Eurolliga i sense comptar els play-offs, que també serien inclosos, es garanteixen 20 partits a Fontajau.
General, sènior (més grans de 65 anys), infantil, paquet de quatre i familiar són les modalitats ofertes. En el cas de la primera, es podria veure l’Spar Citylift a 4 euros per partit.
Publicat a
Notícies
Dissabte,28 setembre 2024