Eurocopa

La Penya suma el seu primer triomf oficial (81-68)

Eurocopa. Els de Carles Duran han superat al Brescia amb un Prepelic imparable (24 punts)

El Joven­tut ha sumat el seu pri­mer tri­omf en par­tit ofi­cial con­tra el Bres­cia (81-68) i comença amb bon peu la com­pe­tició euro­pea a Bada­lona per on passa les seves pos­si­bi­li­tats de pas­sar ronda.

La Penya ha sor­tit llançada apro­fi­tant el des­en­cert italià en atac per aga­far un màxim avan­tatge (11-3). El Bres­cia havia ano­tat una sola cis­te­lla en sis minuts. Però els pro­ble­mes en atac dels verd-i-negres un dia més en el tri­ple (1/10) i les pèrdues, algu­nes no forçades, va fer que Bres­cia es posés per davant (21-22). Al des­cans va arri­bar tot obert (35-36).

Al segon temps amb Zisis com a líder, Pre­pe­lic ano­tant i un tri­ple de Haran­gody ha situat la màxima del matx (49-43). Harann­gody ha acti­vat els seus per aga­far un màxim avan­tatge de 13 punts després d’una esmai­xada del rea­pa­re­gut Mor­gan (58-45). Però les erra­des verd-i-negres han tor­nat a aparèixer per encai­xar un 0-8 (58-53). Quan estava més ajus­tat el mar­ca­dor va fer un pas enda­vant el líder Pre­pe­lic per sen­ten­ciar amb un tri­ple i dues assistències a Omic que han ser­vit per llançar la Penya que ha tren­cat el matx (79-65).

Una de les males notícies ha estat que s’ha con­fir­mat que Bir­gan­der serà ope­rat demà del genoll un altre cop i estarà de baixa les pròximes set­ma­nes.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el darrer article gratuït dels 5 d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)